Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz nadzór nad ich realizacją, a w szczególności utrzymywanie w bieżącej aktualności Planu Obrony Cywilnej Gminy, przygotowanie i kierowanie formacjami obrony cywilnej, zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania, prowadzenie magazynu obrony cywilnej, planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych, organizacja i prowadzenie szkolenia kadr kierowniczych formacji OC oraz ludności w zakresie powszechnej samoobrony.2. Opracowanie regulaminu bieżących prac oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej.3. Pomoc w prowadzeniu spraw związanych ze współpracą z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Trzyciąż.4. Prowadzenie spraw eksploatacji samochodów służbowych, w tym rozliczenie paliwa.5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.6. Prowadzenie i utrzymanie ciągłej aktualizacji spraw i zadań wynikających z planu operacyjnego przed powodzią Gminy Trzyciąż.7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową na terenie budynku Urzędu Gminy.8. Organizowanie przetargów lub innych procedur w zakresie budowy, remontów, modernizacji lub odbudowy dróg.9. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych: - utrzymanie i ochrona dróg, mostów i przejazdów; - zimowe utrzymanie dróg.10. Udzielanie pomocy dla gospodarstw dotkniętych klęskami żywiołowymi.11. Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.12. Bieżące prowadzenie dokumentacji oraz o bieżące odpisywanie na pisma przychodzące.13. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
- Numer
- StPr/25/0914
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1. Planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz nadzór nad ich realizacją, a w szczególności utrzymywanie w bieżącej aktualności Planu Obrony Cywilnej Gminy, przygotowanie i kierowanie formacjami obrony cywilnej, zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania, prowadzenie magazynu obrony cywilnej, planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych, organizacja i prowadzenie szkolenia kadr kierowniczych formacji OC oraz ludności w zakresie powszechnej samoobrony.2. Opracowanie regulaminu bieżących prac oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej.3. Pomoc w prowadzeniu spraw związanych ze współpracą z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Trzyciąż.4. Prowadzenie spraw eksploatacji samochodów służbowych, w tym rozliczenie paliwa.5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.6. Prowadzenie i utrzymanie ciągłej aktualizacji spraw i zadań wynikających z planu operacyjnego przed powodzią Gminy Trzyciąż.7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową na terenie budynku Urzędu Gminy.8. Organizowanie przetargów lub innych procedur w zakresie budowy, remontów, modernizacji lub odbudowy dróg.9. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych: - utrzymanie i ochrona dróg, mostów i przejazdów; - zimowe utrzymanie dróg.10. Udzielanie pomocy dla gospodarstw dotkniętych klęskami żywiołowymi.11. Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.12. Bieżące prowadzenie dokumentacji oraz o bieżące odpisywanie na pisma przychodzące.13. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- 31.03.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 870 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Pożądane:
- Wykształcenia: średnie zawodowe, kierunek: Administracja publiczna, ekonomia,finanse, ochrona środowiska,
- Inne:
- Wymagane wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jst:Kierunk/specjalizacja : Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska;Uprawnienie/umiejętności:1) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym,3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, 4) Umiejętność pracy w zespole.5) Samodzielność myślenia i działania.6) Umiejętność podejmowania decyzji.7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania.8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej.10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności:- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.- Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.- Ustawa z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2024r. poz. 1907);- Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2025r. poz. 1235.);- ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. (Dz.U. z 2025, poz. 889),- Rozdział IV ustawy z 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP (Dz.U. z 2021r. poz. 1728);
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Gminy Trzyciąż
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
- Adres
- Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 123894001
- sekretariat@gminatrzyciaz.pl