Trzyciąż,

INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

ID: 4464187

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz nadzór nad ich realizacją, a w szczególności utrzymywanie w bieżącej aktualności Planu Obrony Cywilnej Gminy, przygotowanie i kierowanie formacjami obrony cywilnej, zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania, prowadzenie magazynu obrony cywilnej, planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych, organizacja i prowadzenie szkolenia kadr kierowniczych formacji OC oraz ludności w zakresie powszechnej samoobrony.2. Opracowanie regulaminu bieżących prac oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej.3. Pomoc w prowadzeniu spraw związanych ze współpracą z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Trzyciąż.4. Prowadzenie spraw eksploatacji samochodów służbowych, w tym rozliczenie paliwa.5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.6. Prowadzenie i utrzymanie ciągłej aktualizacji spraw i zadań wynikających z planu operacyjnego przed powodzią Gminy Trzyciąż.7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową na terenie budynku Urzędu Gminy.8. Organizowanie przetargów lub innych procedur w zakresie budowy, remontów, modernizacji lub odbudowy dróg.9. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych: - utrzymanie i ochrona dróg, mostów i przejazdów; - zimowe utrzymanie dróg.10. Udzielanie pomocy dla gospodarstw dotkniętych klęskami żywiołowymi.11. Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.12. Bieżące prowadzenie dokumentacji oraz o bieżące odpisywanie na pisma przychodzące.13. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
  • Numer
  • StPr/25/0914
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz nadzór nad ich realizacją, a w szczególności utrzymywanie w bieżącej aktualności Planu Obrony Cywilnej Gminy, przygotowanie i kierowanie formacjami obrony cywilnej, zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania, prowadzenie magazynu obrony cywilnej, planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych, organizacja i prowadzenie szkolenia kadr kierowniczych formacji OC oraz ludności w zakresie powszechnej samoobrony.2. Opracowanie regulaminu bieżących prac oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej.3. Pomoc w prowadzeniu spraw związanych ze współpracą z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Trzyciąż.4. Prowadzenie spraw eksploatacji samochodów służbowych, w tym rozliczenie paliwa.5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.6. Prowadzenie i utrzymanie ciągłej aktualizacji spraw i zadań wynikających z planu operacyjnego przed powodzią Gminy Trzyciąż.7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową na terenie budynku Urzędu Gminy.8. Organizowanie przetargów lub innych procedur w zakresie budowy, remontów, modernizacji lub odbudowy dróg.9. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych: - utrzymanie i ochrona dróg, mostów i przejazdów; - zimowe utrzymanie dróg.10. Udzielanie pomocy dla gospodarstw dotkniętych klęskami żywiołowymi.11. Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.12. Bieżące prowadzenie dokumentacji oraz o bieżące odpisywanie na pisma przychodzące.13. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 31.03.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 870 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe, kierunek: Administracja publiczna, ekonomia,finanse, ochrona środowiska,
      
  • Inne:
  • Wymagane wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jst:Kierunk/specjalizacja : Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska;Uprawnienie/umiejętności:1) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym,3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, 4) Umiejętność pracy w zespole.5) Samodzielność myślenia i działania.6) Umiejętność podejmowania decyzji.7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania.8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej.10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności:- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.- Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.- Ustawa z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2024r. poz. 1907);- Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2025r. poz. 1235.);- ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. (Dz.U. z 2025, poz. 889),- Rozdział IV ustawy z 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP (Dz.U. z 2021r. poz. 1728);

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Gminy Trzyciąż
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Adres
  • Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 123894001
  • E-mail
  • sekretariat@gminatrzyciaz.pl