Miedźna,

REFERENT DS. OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

ID: 4462165

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Planowanie zamierzeń, koordynacja oraz realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej,2. Opracowanie i aktualizowanie planów oraz innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,3. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach,4. Realizacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania gminy do realizacji nałożonych zadań w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,5. Realizacja zadań dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,6. Realizacja spraw związanych z organizacją głównego stanowiska kierowania oraz stałego dyżuru,7. Realizacja zadań z zakresu przygotowań organizacyjno-planistycznych doręczania kart powołania do służby wojskowej w trybie akcji kurierskiej,8. Planowanie i koordynacja działalności w zakresie realizacji zadań obronnych,9. Realizacja zadań przewidzianych w ustawie o obronie Ojczyzny,10. Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych oraz szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,11. Przeprowadzanie czynności oraz współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi i wojskowymi w sprawach związanych z obronnością państwa,12. Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją niejawną i współpraca z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych,13. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych w gminie,Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością zatr.na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy: 11:30

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT DS. OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
  • Numer
  • StPr/25/0637
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Wiejska 131, 43-227 Miedźna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Planowanie zamierzeń, koordynacja oraz realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej,2. Opracowanie i aktualizowanie planów oraz innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,3. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach,4. Realizacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania gminy do realizacji nałożonych zadań w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,5. Realizacja zadań dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,6. Realizacja spraw związanych z organizacją głównego stanowiska kierowania oraz stałego dyżuru,7. Realizacja zadań z zakresu przygotowań organizacyjno-planistycznych doręczania kart powołania do służby wojskowej w trybie akcji kurierskiej,8. Planowanie i koordynacja działalności w zakresie realizacji zadań obronnych,9. Realizacja zadań przewidzianych w ustawie o obronie Ojczyzny,10. Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych oraz szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,11. Przeprowadzanie czynności oraz współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi i wojskowymi w sprawach związanych z obronnością państwa,12. Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją niejawną i współpraca z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych,13. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych w gminie,Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością zatr.na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy: 11:30
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.500
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 20.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 2 450 PLN
  • System wynagradzania:
  • Ryczałtowy
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office,
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne (formalne):1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy,2. obywatelstwo polskie,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):1. preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, obronność, administracja,2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań,3. mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub brak przeciwskazań do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,4. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych,5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel),6. prawo jazdy kategorii B,7. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Gminy Miedźna
  • Adres www
  • www.miedzna.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
  • Adres
  • Wiejska 131, 43-227 Miedźna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Renata Łuniewska
  • Numer telefonu
  • 322116196
  • E-mail
  • -