Kraków,

KSIĘGOWA/Y DS. PFRON/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

ID: 4415726

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych.2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON.3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON.4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON.5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia.6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców.7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych.8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON.9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON.10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe.11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej.12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych.13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań.14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji.16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KSIĘGOWA/Y DS. PFRON/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
  • Numer
  • StPr/2025-09-16/1704
  • Dodane przez
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych.2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON.3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON.4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON.5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia.6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców.7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych.8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON.9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON.10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe.11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej.12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych.13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań.14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji.16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 16.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • księgowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, admonistracja publicznai inne pokrewne,
      
  • Inne:
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej, umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, komunikatywność, umiejętność pracy z klientem, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność,posiadanie obywatelstwa polskiego,- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami,- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne),- staż pracy co najmniej 1 rok ( doświadczenie w księgowości ), - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,- nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Adres
  • MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Elżbieta Olszak
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • praca@gce.krakow.pl