
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych.2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON.3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON.4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON.5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia.6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców.7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych.8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON.9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON.10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe.11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej.12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych.13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań.14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji.16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.
Szczegóły
- Oferta pracy
- KSIĘGOWA/Y DS. PFRON/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
- Numer
- StPr/2025-09-16/1704
- Dodane przez
- Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych.2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON.3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON.4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON.5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia.6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców.7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych.8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON.9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON.10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe.11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej.12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych.13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań.14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji.16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 16.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- księgowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, admonistracja publicznai inne pokrewne,
- Inne:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej, umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, komunikatywność, umiejętność pracy z klientem, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność,posiadanie obywatelstwa polskiego,- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami,- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne),- staż pracy co najmniej 1 rok ( doświadczenie w księgowości ), - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,- nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
- Adres
- MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Elżbieta Olszak
- Numer telefonu
- -
- praca@gce.krakow.pl