Kraków,

KIEROWNIK GOSPODARCZY

ID: 4415217

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Gospodarka majątkiem i infrastrukturą szkoły:- prowadzenie ewidencji i nadzór nad mieniem szkoły,- planowanie potrzeb w zakresie materiałów, sprzętu i wyposażenia,- organizowanie zakupów i dostaw zgodnie z procedurami zamówień publicznych,- organizowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych, konserwacji i remontów,- nadzór nad stanem technicznym budynku szkoły, instalacji, sprzętu i urządzeń,- prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacją,- zapewnienie odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych w obiekcie.2. Organizacja i nadzór nad pracownikami administracji i obsługi:- kierowanie pracą pracowników obsługi (sprzątających, portierów),- ustalanie i kontrola harmonogramów pracy, planów urlopowych, zastępstw,- ocenianie pracy podległych pracowników, motywowanie i szkolenie,- dbanie o przestrzeganie regulaminu pracy, BHP i przepisów ppoż. przez podległypersonel.3. Sprawy gospodarczo-administracyjne:- prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej;- sporządzanie planów zakupów i zapotrzebowań na materiały, sprzęt, środki czystości i artykuły biurowe,- prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów magazynowych,- organizacja transportu i logistyki na potrzeby szkoły,- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie szkoły,- zapewnienie właściwego oznakowania ewakuacyjnego i przeciwpożarowego,- organizowanie okresowych inwentaryzacji i sporządzanie protokołów.4. Bezpieczeństwo i ochrona:- współpraca z inspektorem BHP i inspektorem ochrony ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w szkole,- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla podległych pracowników,- organizowanie ewakuacji próbnych i dbanie o sprawność sprzętu gaśniczego,- kontrola dostępu do obiektów szkoły i nadzór nad systemem zabezpieczeń.5. Współpraca i sprawozdawczość:- współpraca z dyrekcją szkoły przy sporządzaniu planu finansowego,- przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań gospodarczych i remontowych,- współpraca z organem prowadzącym, instytucjami kontrolnymi i nadzorującymi,- współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie warunków i nadzorowanie realizacji umów,- sporządzanie analiz kosztów utrzymania obiektu i proponowanie działań oszczędnościowych.6. Inne obowiązki:- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb szkoły,- wykonywanie poleceń dyrektora szkoły związanych z zakresem działalnościgospodarczej i administracyjnej.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KIEROWNIK GOSPODARCZY
  • Numer
  • StPr/25/4846
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Mlaskotów 6, 30-117 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Gospodarka majątkiem i infrastrukturą szkoły:- prowadzenie ewidencji i nadzór nad mieniem szkoły,- planowanie potrzeb w zakresie materiałów, sprzętu i wyposażenia,- organizowanie zakupów i dostaw zgodnie z procedurami zamówień publicznych,- organizowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych, konserwacji i remontów,- nadzór nad stanem technicznym budynku szkoły, instalacji, sprzętu i urządzeń,- prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacją,- zapewnienie odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych w obiekcie.2. Organizacja i nadzór nad pracownikami administracji i obsługi:- kierowanie pracą pracowników obsługi (sprzątających, portierów),- ustalanie i kontrola harmonogramów pracy, planów urlopowych, zastępstw,- ocenianie pracy podległych pracowników, motywowanie i szkolenie,- dbanie o przestrzeganie regulaminu pracy, BHP i przepisów ppoż. przez podległypersonel.3. Sprawy gospodarczo-administracyjne:- prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej;- sporządzanie planów zakupów i zapotrzebowań na materiały, sprzęt, środki czystości i artykuły biurowe,- prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów magazynowych,- organizacja transportu i logistyki na potrzeby szkoły,- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie szkoły,- zapewnienie właściwego oznakowania ewakuacyjnego i przeciwpożarowego,- organizowanie okresowych inwentaryzacji i sporządzanie protokołów.4. Bezpieczeństwo i ochrona:- współpraca z inspektorem BHP i inspektorem ochrony ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w szkole,- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla podległych pracowników,- organizowanie ewakuacji próbnych i dbanie o sprawność sprzętu gaśniczego,- kontrola dostępu do obiektów szkoły i nadzór nad systemem zabezpieczeń.5. Współpraca i sprawozdawczość:- współpraca z dyrekcją szkoły przy sporządzaniu planu finansowego,- przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań gospodarczych i remontowych,- współpraca z organem prowadzącym, instytucjami kontrolnymi i nadzorującymi,- współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie warunków i nadzorowanie realizacji umów,- sporządzanie analiz kosztów utrzymania obiektu i proponowanie działań oszczędnościowych.6. Inne obowiązki:- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb szkoły,- wykonywanie poleceń dyrektora szkoły związanych z zakresem działalnościgospodarczej i administracyjnej.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.500
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 20.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • 01.03.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 2 333 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego,
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
     
  • Inne:
  • Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pełny wymiar czasu pracy,- stabilne warunki zatrudnienia w instytucji publicznej,- możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętnościwykształcenie wyższe (zarządzanie, administracja, ekonomia, logistyka, inżynieria, budownictwo), minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub związanym z administracją i gospodarką mieniem, znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu pracy, przepisów BHP i ppoż., ustawy o ochronie danych osobowych, praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w oświacie, umiejętność negocjowania warunków współpracy z kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi,-znajomość zasad gospodarki magazynowej i inwentaryzacji, kompetencje interpersonalne, zdolności przywódcze i komunikacyjne.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. JÓZEFA KLUZY W KRAKOWIE
  • Adres www
  • https://www.gov.pl/web/plastykkrakow
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • 30-117 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Marek Kołacz
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • sekretariat@plspkrakow.edu.pl