
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Gospodarka majątkiem i infrastrukturą szkoły:- prowadzenie ewidencji i nadzór nad mieniem szkoły,- planowanie potrzeb w zakresie materiałów, sprzętu i wyposażenia,- organizowanie zakupów i dostaw zgodnie z procedurami zamówień publicznych,- organizowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych, konserwacji i remontów,- nadzór nad stanem technicznym budynku szkoły, instalacji, sprzętu i urządzeń,- prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacją,- zapewnienie odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych w obiekcie.2. Organizacja i nadzór nad pracownikami administracji i obsługi:- kierowanie pracą pracowników obsługi (sprzątających, portierów),- ustalanie i kontrola harmonogramów pracy, planów urlopowych, zastępstw,- ocenianie pracy podległych pracowników, motywowanie i szkolenie,- dbanie o przestrzeganie regulaminu pracy, BHP i przepisów ppoż. przez podległypersonel.3. Sprawy gospodarczo-administracyjne:- prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej;- sporządzanie planów zakupów i zapotrzebowań na materiały, sprzęt, środki czystości i artykuły biurowe,- prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów magazynowych,- organizacja transportu i logistyki na potrzeby szkoły,- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie szkoły,- zapewnienie właściwego oznakowania ewakuacyjnego i przeciwpożarowego,- organizowanie okresowych inwentaryzacji i sporządzanie protokołów.4. Bezpieczeństwo i ochrona:- współpraca z inspektorem BHP i inspektorem ochrony ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w szkole,- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla podległych pracowników,- organizowanie ewakuacji próbnych i dbanie o sprawność sprzętu gaśniczego,- kontrola dostępu do obiektów szkoły i nadzór nad systemem zabezpieczeń.5. Współpraca i sprawozdawczość:- współpraca z dyrekcją szkoły przy sporządzaniu planu finansowego,- przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań gospodarczych i remontowych,- współpraca z organem prowadzącym, instytucjami kontrolnymi i nadzorującymi,- współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie warunków i nadzorowanie realizacji umów,- sporządzanie analiz kosztów utrzymania obiektu i proponowanie działań oszczędnościowych.6. Inne obowiązki:- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb szkoły,- wykonywanie poleceń dyrektora szkoły związanych z zakresem działalnościgospodarczej i administracyjnej.
Szczegóły
- Oferta pracy
- KIEROWNIK GOSPODARCZY
- Numer
- StPr/25/4846
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Mlaskotów 6, 30-117 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Gospodarka majątkiem i infrastrukturą szkoły:- prowadzenie ewidencji i nadzór nad mieniem szkoły,- planowanie potrzeb w zakresie materiałów, sprzętu i wyposażenia,- organizowanie zakupów i dostaw zgodnie z procedurami zamówień publicznych,- organizowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych, konserwacji i remontów,- nadzór nad stanem technicznym budynku szkoły, instalacji, sprzętu i urządzeń,- prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacją,- zapewnienie odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych w obiekcie.2. Organizacja i nadzór nad pracownikami administracji i obsługi:- kierowanie pracą pracowników obsługi (sprzątających, portierów),- ustalanie i kontrola harmonogramów pracy, planów urlopowych, zastępstw,- ocenianie pracy podległych pracowników, motywowanie i szkolenie,- dbanie o przestrzeganie regulaminu pracy, BHP i przepisów ppoż. przez podległypersonel.3. Sprawy gospodarczo-administracyjne:- prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej;- sporządzanie planów zakupów i zapotrzebowań na materiały, sprzęt, środki czystości i artykuły biurowe,- prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów magazynowych,- organizacja transportu i logistyki na potrzeby szkoły,- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie szkoły,- zapewnienie właściwego oznakowania ewakuacyjnego i przeciwpożarowego,- organizowanie okresowych inwentaryzacji i sporządzanie protokołów.4. Bezpieczeństwo i ochrona:- współpraca z inspektorem BHP i inspektorem ochrony ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w szkole,- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla podległych pracowników,- organizowanie ewakuacji próbnych i dbanie o sprawność sprzętu gaśniczego,- kontrola dostępu do obiektów szkoły i nadzór nad systemem zabezpieczeń.5. Współpraca i sprawozdawczość:- współpraca z dyrekcją szkoły przy sporządzaniu planu finansowego,- przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań gospodarczych i remontowych,- współpraca z organem prowadzącym, instytucjami kontrolnymi i nadzorującymi,- współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie warunków i nadzorowanie realizacji umów,- sporządzanie analiz kosztów utrzymania obiektu i proponowanie działań oszczędnościowych.6. Inne obowiązki:- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb szkoły,- wykonywanie poleceń dyrektora szkoły związanych z zakresem działalnościgospodarczej i administracyjnej.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.500
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 20.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- 01.03.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 2 333 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego,
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
- Inne:
- Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pełny wymiar czasu pracy,- stabilne warunki zatrudnienia w instytucji publicznej,- możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętnościwykształcenie wyższe (zarządzanie, administracja, ekonomia, logistyka, inżynieria, budownictwo), minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub związanym z administracją i gospodarką mieniem, znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu pracy, przepisów BHP i ppoż., ustawy o ochronie danych osobowych, praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w oświacie, umiejętność negocjowania warunków współpracy z kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi,-znajomość zasad gospodarki magazynowej i inwentaryzacji, kompetencje interpersonalne, zdolności przywódcze i komunikacyjne.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. JÓZEFA KLUZY W KRAKOWIE
- Adres www
- https://www.gov.pl/web/plastykkrakow
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- 30-117 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Marek Kołacz
- Numer telefonu
- -
- sekretariat@plspkrakow.edu.pl