
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych oraz rocznych planów inwestycji i remontów; Przygotowywanie materiałów do przetargów, a w szczególności do specyfikacji warunków zamówienia; Przygotowanie projektów umów o roboty budowlane; Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych; Przygotowywanie i obsługa powiatowych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z udokumentowaniem pełnego cyklu inwestycyjnego, oddaniem do użytku obiektów powstałych po procesach inwestycyjnych, w tym szczególności: a) przygotowywanie zleceń na opracowanie dokumentacji projektowych oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów/ekspertyz/koncepcji i innych oraz monitoring prawidłowości realizacji ww. umów; b) uzyskanie ewentualnych niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, zgód, opinii; c) weryfikowanie dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z zakresem rzeczowym i kompletności, a także uczestnictwo w jej odbiorach; d) opracowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót w organach administracji architektoniczno-budowlanej; e) przygotowywanie zleceń dotyczących nadzoru inwestorskiego, autorskiego, ewentualnie innych niezbędnych przy realizacji inwestycji oraz monitoring prawidłowości realizacji ww. umów; f) zawiadamianie o zamiarze rozpoczęcia prac odpowiednich służb; g) bieżący nadzór na realizowanymi inwestycjami, w tym w szczególności: przekazywanie wykonawcom terenu budowy, analizowanie i informowanie o postępach robót budowlanych (opracowywanie notatek służbowych, protokołów z rad budowy), prowadzenie kontroli zgodności zakresu realizowanej inwestycji oraz kosztów inwestycji z dokumentacją, umową oraz przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym, uczestnictwo w radach budowy, uczestnictwo w komisyjnych odbiorach częściowych i końcowych inwestycji; h) przygotowywanie dokumentacji do pozwolenia na użytkowanie, zgłaszanie zakończonych robót w organach Nadzoru Budowlanego i innych w/g potrzeb w tym zakresie; i) organizowanie i przeprowadzanie komisyjnych odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wraz z ich udokumentowaniem; j) opracowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji; k) przygotowywanie dokumentacji przekazywanej podmiotowi zarządzającemu powstałym/zmodernizowanym obiektem; l) wspieranie procesu przygotowywania wniosków służących pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE ROZWOJU I INWESTYCJI
- Numer
- StPr/25/0842
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Biecka 3, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych oraz rocznych planów inwestycji i remontów; Przygotowywanie materiałów do przetargów, a w szczególności do specyfikacji warunków zamówienia; Przygotowanie projektów umów o roboty budowlane; Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych; Przygotowywanie i obsługa powiatowych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z udokumentowaniem pełnego cyklu inwestycyjnego, oddaniem do użytku obiektów powstałych po procesach inwestycyjnych, w tym szczególności: a) przygotowywanie zleceń na opracowanie dokumentacji projektowych oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów/ekspertyz/koncepcji i innych oraz monitoring prawidłowości realizacji ww. umów; b) uzyskanie ewentualnych niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, zgód, opinii; c) weryfikowanie dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z zakresem rzeczowym i kompletności, a także uczestnictwo w jej odbiorach; d) opracowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót w organach administracji architektoniczno-budowlanej; e) przygotowywanie zleceń dotyczących nadzoru inwestorskiego, autorskiego, ewentualnie innych niezbędnych przy realizacji inwestycji oraz monitoring prawidłowości realizacji ww. umów; f) zawiadamianie o zamiarze rozpoczęcia prac odpowiednich służb; g) bieżący nadzór na realizowanymi inwestycjami, w tym w szczególności: przekazywanie wykonawcom terenu budowy, analizowanie i informowanie o postępach robót budowlanych (opracowywanie notatek służbowych, protokołów z rad budowy), prowadzenie kontroli zgodności zakresu realizowanej inwestycji oraz kosztów inwestycji z dokumentacją, umową oraz przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym, uczestnictwo w radach budowy, uczestnictwo w komisyjnych odbiorach częściowych i końcowych inwestycji; h) przygotowywanie dokumentacji do pozwolenia na użytkowanie, zgłaszanie zakończonych robót w organach Nadzoru Budowlanego i innych w/g potrzeb w tym zakresie; i) organizowanie i przeprowadzanie komisyjnych odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wraz z ich udokumentowaniem; j) opracowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji; k) przygotowywanie dokumentacji przekazywanej podmiotowi zarządzającemu powstałym/zmodernizowanym obiektem; l) wspieranie procesu przygotowywania wniosków służących pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 20.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 300 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska, architektura,
- Inne:
- Wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa, inżynierii środowiska, architektury; 3 lata stażu pracy w budownictwie; odpowiedzialność; terminowość; rzetelność; dyspozycyjność; umiejętność analizy i interpretacji przepisów; umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Starostwo Powiatowe w Gorlicach
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
- Adres
- Biecka 3, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Anna Halczuk
- Numer telefonu
- (18) 354-87-58
- -