Mysłowice,

INSPEKTOR W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA - I

ID: 4413562

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współdziałanie ze stowarzyszeniami/klubami/fundacjami sportowymi ewidencja, prowadzenie dokumentacji, czynności kontrolne.2. Rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu miasta dla kubów/stowarzyszeń/fundacji sportowych/instytucji kultury. 3. Opracowanie rocznych planów i sprawozdań finansowych w zakresie zadań Zespołu Kultury, Sportu i Turystyki.4. Kontrola prawidłowości wykonywania zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty na podstawie zawieranych umów, w sprawie wspierania realizacji ustawowych zadań miasta.5. Przygotowanie decyzji, wypisów z ewidencji, zaświadczeń, konkursów ofert na zadania realizowane w zakresie działania Zespołu.6. Współpraca z jednostkami miejskimi, instytucjami, klubami, stowarzyszeniami, fundacjami sportowymi, organizacjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję i upowszechnianie turystyki, historii oraz sportu i rekreacji w mieścieGodziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-i

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA - I
  • Numer
  • StPr/25/0389
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współdziałanie ze stowarzyszeniami/klubami/fundacjami sportowymi ewidencja, prowadzenie dokumentacji, czynności kontrolne.2. Rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu miasta dla kubów/stowarzyszeń/fundacji sportowych/instytucji kultury. 3. Opracowanie rocznych planów i sprawozdań finansowych w zakresie zadań Zespołu Kultury, Sportu i Turystyki.4. Kontrola prawidłowości wykonywania zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty na podstawie zawieranych umów, w sprawie wspierania realizacji ustawowych zadań miasta.5. Przygotowanie decyzji, wypisów z ewidencji, zaświadczeń, konkursów ofert na zadania realizowane w zakresie działania Zespołu.6. Współpraca z jednostkami miejskimi, instytucjami, klubami, stowarzyszeniami, fundacjami sportowymi, organizacjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję i upowszechnianie turystyki, historii oraz sportu i rekreacji w mieścieGodziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-i
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 150 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie,
      Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe.2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowyo pracę. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowyo pracę.3. Biegła umiejętność obsługi stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych.4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych).7. Nieposzlakowana opinia.8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:a) o pracownikach samorządowych,b) o samorządzie gminnym,c) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,d) o bibliotekach,e) o muzeach,f) o finansach publicznych,g) o sporcie.4. Wymagania dodatkowe:1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach.2. Dyspozycyjność.3. Prawo jazdy kat. B

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta MYSŁOWICE
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
  • Adres
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 317 13 19
  • E-mail
  • -