
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współdziałanie ze stowarzyszeniami/klubami/fundacjami sportowymi ewidencja, prowadzenie dokumentacji, czynności kontrolne.2. Rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu miasta dla kubów/stowarzyszeń/fundacji sportowych/instytucji kultury. 3. Opracowanie rocznych planów i sprawozdań finansowych w zakresie zadań Zespołu Kultury, Sportu i Turystyki.4. Kontrola prawidłowości wykonywania zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty na podstawie zawieranych umów, w sprawie wspierania realizacji ustawowych zadań miasta.5. Przygotowanie decyzji, wypisów z ewidencji, zaświadczeń, konkursów ofert na zadania realizowane w zakresie działania Zespołu.6. Współpraca z jednostkami miejskimi, instytucjami, klubami, stowarzyszeniami, fundacjami sportowymi, organizacjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję i upowszechnianie turystyki, historii oraz sportu i rekreacji w mieścieGodziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-i
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA - I
- Numer
- StPr/25/0389
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współdziałanie ze stowarzyszeniami/klubami/fundacjami sportowymi ewidencja, prowadzenie dokumentacji, czynności kontrolne.2. Rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu miasta dla kubów/stowarzyszeń/fundacji sportowych/instytucji kultury. 3. Opracowanie rocznych planów i sprawozdań finansowych w zakresie zadań Zespołu Kultury, Sportu i Turystyki.4. Kontrola prawidłowości wykonywania zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty na podstawie zawieranych umów, w sprawie wspierania realizacji ustawowych zadań miasta.5. Przygotowanie decyzji, wypisów z ewidencji, zaświadczeń, konkursów ofert na zadania realizowane w zakresie działania Zespołu.6. Współpraca z jednostkami miejskimi, instytucjami, klubami, stowarzyszeniami, fundacjami sportowymi, organizacjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję i upowszechnianie turystyki, historii oraz sportu i rekreacji w mieścieGodziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-i
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 150 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie,
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe.2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowyo pracę. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowyo pracę.3. Biegła umiejętność obsługi stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych.4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych).7. Nieposzlakowana opinia.8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:a) o pracownikach samorządowych,b) o samorządzie gminnym,c) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,d) o bibliotekach,e) o muzeach,f) o finansach publicznych,g) o sporcie.4. Wymagania dodatkowe:1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach.2. Dyspozycyjność.3. Prawo jazdy kat. B
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta MYSŁOWICE
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
- Adres
- Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 317 13 19
- -