
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Koordynacja i wykonywanie prac związanych z działalnością Mysłowickiej Rady Biznesu.2. Podejmowanie i koordynacja działań związanych z nawiązywaniem kontaktówz przedsiębiorcami/inwestorami oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu pomoc dlaprzedsiębiorców/inwestorów i aktywizację środowiska gospodarczego miasta.3. Redakcja korespondencji Prezydenta Miasta w zakresie zaproszeń, odpowiedzi na listy oraz reakcjana listy otwarte, życzenia, pisma okolicznościowe, listy gratulacyjne itp.4. Organizacja spotkań, w tym współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt z udziałemPrezydenta Miasta.5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariaciew zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3ust. 3 wraz ze zlecaniem zadań publicznych, w tym podmiotom w ramach otwartego konkursuofert.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4585/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-ii.pdf
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA - II
- Numer
- StPr/25/0390
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Koordynacja i wykonywanie prac związanych z działalnością Mysłowickiej Rady Biznesu.2. Podejmowanie i koordynacja działań związanych z nawiązywaniem kontaktówz przedsiębiorcami/inwestorami oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu pomoc dlaprzedsiębiorców/inwestorów i aktywizację środowiska gospodarczego miasta.3. Redakcja korespondencji Prezydenta Miasta w zakresie zaproszeń, odpowiedzi na listy oraz reakcjana listy otwarte, życzenia, pisma okolicznościowe, listy gratulacyjne itp.4. Organizacja spotkań, w tym współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt z udziałemPrezydenta Miasta.5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariaciew zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3ust. 3 wraz ze zlecaniem zadań publicznych, w tym podmiotom w ramach otwartego konkursuofert.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4585/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-ii.pdf
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 150 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3),
Wykształcenia: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące,
- Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Dodatkowe:
- Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
- Inne:
- 3. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe.2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 - letni staż pracy - praca na podstawie umowyo pracę.3. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowyo pracę.4. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych).8. Nieposzlakowana opinia.9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku,w tym:a) ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;b) ustawa o samorządzie gminnym;c) Statut Miasta Mysłowice.4. Wymagania dodatkowe:1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach.2. Dyspozycyjność.3. Prawo jazdy kat. B4. Mile widziane doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami/inwestorami.5. Pożądane cechy charakteru1. Umiejętność organizacji pracy.2. Umiejętność pracy w zespole.3. Sumienność.4. Komunikatywność.5. Otwartość.6. Rzetelność.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta MYSŁOWICE
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
- Adres
- Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 317 13 19
- -