Chorzów,

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.18.2025

ID: 4413366

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Bezpośrednia obsługa interesantów w tym m.in. przyjmowanie wniosków, pism i dokumentów oraz pomocinteresantom w ich wypełnianiu;2. Obsługa telefoniczna Zakładu;3. Przyjmowanie faktur wraz ze sprawdzeniem kompletności dokumentów w tym zakresie oraz ich rejestracja;4. Weryfikacja, rejestracja, segregacja, przechowywanie i przekazywanie dokumentacji zgodniez obowiązującymi normatywami;5. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;6. Zamieszczanie i monitorowanie ogłoszeń w prasie;7. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie bieżącego uzupełniania informacji podlegającychpublikacji;8. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodniez obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych;9. Obsługa floty samochodowej zgodnie z obowiązującym regulaminem w zakresie codziennegoprzekazywania/odbierania pojazdów oraz codziennej kontroli pojazdów w tzw. bazie;10. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.18.2025
  • Numer
  • StPr/25/0895
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Bezpośrednia obsługa interesantów w tym m.in. przyjmowanie wniosków, pism i dokumentów oraz pomocinteresantom w ich wypełnianiu;2. Obsługa telefoniczna Zakładu;3. Przyjmowanie faktur wraz ze sprawdzeniem kompletności dokumentów w tym zakresie oraz ich rejestracja;4. Weryfikacja, rejestracja, segregacja, przechowywanie i przekazywanie dokumentacji zgodniez obowiązującymi normatywami;5. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;6. Zamieszczanie i monitorowanie ogłoszeń w prasie;7. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie bieżącego uzupełniania informacji podlegającychpublikacji;8. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodniez obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych;9. Obsługa floty samochodowej zgodnie z obowiązującym regulaminem w zakresie codziennegoprzekazywania/odbierania pojazdów oraz codziennej kontroli pojazdów w tzw. bazie;10. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres,, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej, znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnum, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, nieposzlakowana opinia, niekaralność , czynne prawo jazdy kat. B,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
  • Adres
  • Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Ewa Krutarz
  • Numer telefonu
  • 327571500
  • E-mail
  • kontakt@pgm-chorzow.eu