
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - sporządzanie umów, umów zleceń, umów o dzieło, umów najmu; przygotowywanie zarządzeń aktualizacja cenników najmu, przygotowywanie umów najmu domków handlowych na płycie rynku;- zaopatrywanie placówek w artykuły biurowe i środki czystości, przyjmowanie i wydawanie z magazynu, prowadzenie magazynu artykułów biurowych oraz środków czystości, przeprowadzanie rozeznania cenowego na ww. artykuły;- udział w pracach inwentaryzacyjnych oraz nadzór nad prawidłowym usuwaniem ze stanu inwentarzowego urządzeń/sprzętu z placówek;- sporządzanie dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowania przez Urząd Miasta na ubezpieczenie mienia oraz pojazdów; sporządzanie wniosków szkody/monitorowanie;- bieżąca praca biurowa związana z obsługą stanowiska m.in. składanie wniosków na wydatkowanie środków finansowych, opisywanie faktur;- przeprowadzenie rozeznania na nowe umowy lub kontynuacje umów dla telefonów komórkowych, stacjonarnych i Internetu ;- przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań zgodnie z PZP;- współpraca w zakresie budowlanym, wspieranie realizacji inwestycji i remontów poprzez obsługę dokumentacji, kontakty z wykonawcami oraz nadzór nad zgodnością działań z przepisami i harmonogramami.
Szczegóły
- Oferta pracy
- STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
- Numer
- StPr/25/0310
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Dolne Przedmieście 1, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- - sporządzanie umów, umów zleceń, umów o dzieło, umów najmu; przygotowywanie zarządzeń aktualizacja cenników najmu, przygotowywanie umów najmu domków handlowych na płycie rynku;- zaopatrywanie placówek w artykuły biurowe i środki czystości, przyjmowanie i wydawanie z magazynu, prowadzenie magazynu artykułów biurowych oraz środków czystości, przeprowadzanie rozeznania cenowego na ww. artykuły;- udział w pracach inwentaryzacyjnych oraz nadzór nad prawidłowym usuwaniem ze stanu inwentarzowego urządzeń/sprzętu z placówek;- sporządzanie dokumentacji w celu przeprowadzenia postępowania przez Urząd Miasta na ubezpieczenie mienia oraz pojazdów; sporządzanie wniosków szkody/monitorowanie;- bieżąca praca biurowa związana z obsługą stanowiska m.in. składanie wniosków na wydatkowanie środków finansowych, opisywanie faktur;- przeprowadzenie rozeznania na nowe umowy lub kontynuacje umów dla telefonów komórkowych, stacjonarnych i Internetu ;- przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań zgodnie z PZP;- współpraca w zakresie budowlanym, wspieranie realizacji inwestycji i remontów poprzez obsługę dokumentacji, kontakty z wykonawcami oraz nadzór nad zgodnością działań z przepisami i harmonogramami.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- 31.03.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 550 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- dobra znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office), bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych udokumentowana doświadczeniem,bardzo dobra znajomość ustawy Prawo budowlane,znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej,zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy w zespole.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Miejski Ośrodek Kultury w Żorach
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
- Adres
- Dolne Przedmieście 1, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Joanna Szostok
- Numer telefonu
- -
- j.szostok@mok.zory.pl