Chorzów,

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.19.2025

ID: 4413000

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: akres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych zakładu;2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;3. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanienieuporządkowanym;5. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórceorganizacyjnej;7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób,zdarzeń, czy problemów;8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego, jeżeli takie zostanąwytworzone;10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.;11. Monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątemzapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej uszkodzenia;12. Sporządzanie pism, protokołów, sprawozdań i notatek służbowych;

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.19.2025
  • Numer
  • StPr/25/0918
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • akres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych zakładu;2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;3. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanienieuporządkowanym;5. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórceorganizacyjnej;7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób,zdarzeń, czy problemów;8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego, jeżeli takie zostanąwytworzone;10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.;11. Monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątemzapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej uszkodzenia;12. Sporządzanie pism, protokołów, sprawozdań i notatek służbowych;
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 13.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres,, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej, biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, czynne prawo jazdy kat. B, nieposzlakowana opinia, niekaralność , znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnum, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość przepisów z zakresu Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy z zamówieniach publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych., wykształcenie średnie i kurs kancelaryjno - archiwalny, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
  • Adres
  • Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Ewa Krutarz
  • Numer telefonu
  • 327571500
  • E-mail
  • kontakt@pgm-chorzow.eu