
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: akres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych zakładu;2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;3. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanienieuporządkowanym;5. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórceorganizacyjnej;7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób,zdarzeń, czy problemów;8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego, jeżeli takie zostanąwytworzone;10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.;11. Monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątemzapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej uszkodzenia;12. Sporządzanie pism, protokołów, sprawozdań i notatek służbowych;
Szczegóły
- Oferta pracy
- NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.19.2025
- Numer
- StPr/25/0918
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- akres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych zakładu;2. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;3. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanienieuporządkowanym;5. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórceorganizacyjnej;7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób,zdarzeń, czy problemów;8. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego, jeżeli takie zostanąwytworzone;10. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.;11. Monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątemzapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej uszkodzenia;12. Sporządzanie pism, protokołów, sprawozdań i notatek służbowych;
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 13.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowo-premiowy ze staw. mies
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres,, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej, biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, czynne prawo jazdy kat. B, nieposzlakowana opinia, niekaralność , znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnum, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość przepisów z zakresu Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy z zamówieniach publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych., wykształcenie średnie i kurs kancelaryjno - archiwalny, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
- Adres
- Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Ewa Krutarz
- Numer telefonu
- 327571500
- kontakt@pgm-chorzow.eu