Kraków,

KOSZTORYSANT

ID: 4401910

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Sporządzanie kosztorysów inwestycji budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, analiza dokumentacji technicznej i planów budowlanych, kontrolowanie kosztów realizacji inwestycji i harmonogram prac, współpraca z kierownikami projektów, przygotowywanie raportów i zestawień kosztów.Godziny pracy: 9-13.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KOSZTORYSANT
  • Numer
  • StPr/25/4391
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Zakopiańska 9/406, 30-420 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Sporządzanie kosztorysów inwestycji budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, analiza dokumentacji technicznej i planów budowlanych, kontrolowanie kosztów realizacji inwestycji i harmonogram prac, współpraca z kierownikami projektów, przygotowywanie raportów i zestawień kosztów.Godziny pracy: 9-13.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.500
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 20.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 04.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 04.10.2025
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 2 333 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • kosztorysant budowlany

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Kosztorysant budowlany (wymagany staż - lata: 1),
      Wykształcenia: średnie zawodowe, kierunek: KOSZTORYSANT BUDOWLANY,
      
  • Inne:
  • Wymagane umiejętności: Sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji, wycena materiałów, znajomość programów kosztorysowych, kontrola kosztów, nieprzestrzeganie BHP.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • JMP Budownictwo Mariusz Jarosz
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • 28-133 Pacanów, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
  • Osoba do kontaktu
  • Mariusz Jarosz
  • Numer telefonu
  • 692 926 530
  • E-mail
  • -