
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Koordynacja działań konserwatorskich o charakterze profilaktycznym dla obiektów budowlanych:rozpoznanie potrzeb działań profilaktycznych.kontrole obiektów pod kątem konieczności wdrożenia działań profilaktycznych, szacowanie kosztów i planowanie działań profilaktycznych, z uwzględnieniem wartościowania obiektów.koordynacja wykonawstwa działań profilaktycznych:a) współpraca z Pracowniami Konserwatorskimi;b) współpraca z firmami zewnętrznymi (wyłanianie wykonawców prac zgodnie z regulaminem udzielania Zamówień Publicznych i ustawą PZP).opracowanie sprawozdań z przeprowadzonych działań o charakterze profilaktycznym.2.Nadzór nad obiektami po zakończeniu prac konserwatorskich:przeglądy gwarancyjne;kontakt z wykonawcą prac w sprawie napraw gwarancyjnych;planowanie działań profilaktycznych (zgodnie z zakresem p.6.1).6.3 Nadzór nad realizacją prac konserwatorskich i robotami budowlanymi prowadzonymi w obiektach budowlanych:Opracowywanie programów badań konserwatorskich oraz programów prac konserwatorskich;Wyłonienie wykonawców dokumentacji konserwatorskiej (badania, programy prac), wykonawców prac konserwatorskich i inspektorów nadzoru konserwatorskiego, zgodnie z regulaminem udzielania Zamówień Publicznych i ustawą PZP;Wykonywanie harmonogramów powierzonych zadań, z uwzględnieniem powiązanych z danym zadaniem robót budowlanych;Opiniowanie i konsultowanie dokumentacji technicznej opracowywanej w ramach realizowanych zadań pod kątem konserwatorskim- opiniowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej;Nadzór konserwatorski nad robotami budowlanymi, powiązanymi z realizowanymi zadaniami;Kontakty z wykonawcami dokumentacji konserwatorskiej opracowywanej na potrzeby realizowanych działań;Kontakty z wykonawcami prac konserwatorskich oraz inspektorami nadzoru budowlanego i konserwatorskiego oraz archeologiem;Niezbędna korespondencja związana z realizacją prac konserwatorskich; Nadzór nad prawidłową realizacją umów oraz kontakty i współpraca z wykonawcami na wszystkich etapach realizacji zleconych zadań, w tym: weryfikacja i kontrola jakości pracy firm zewnętrznych;Nadzór nad planowym wykonywaniem poszczególnych etapów nadzorowanych zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem;Nadzór nad terminowym uzyskaniem wymaganych pozwoleń MWKZ oraz bieżąca korespondencja z tymże urzędem;Odbiór prac oraz weryfikacje ich jakości i zgodności z programami prac konserwatorskich, zapisami umowy ew. SWZ i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej;Weryfikacja dokumentacji konserwatorskiej pod względem kompletności, jakości, poprawności, i zatwierdzanie tejże dokumentacji;Weryfikację faktur przedstawionych przez wykonawców pod kątem zakresu wykonanej pracy;Opracowywanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań;Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej z przebiegu prac konserwatorskich; Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej z przebiegu powierzonych zadań;Samodzielny nadzór konserwatorski nad realizacją prac konserwatorskich;Informowanie przełożonego o wszystkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację powierzonych zadań;Wykonywanie innych działań zleconych przez przełożonego
Szczegóły
- Oferta pracy
- ASYSTENT KONSERWATORSKI
- Numer
- StPr/wiha/25/0928
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1. Koordynacja działań konserwatorskich o charakterze profilaktycznym dla obiektów budowlanych:rozpoznanie potrzeb działań profilaktycznych.kontrole obiektów pod kątem konieczności wdrożenia działań profilaktycznych, szacowanie kosztów i planowanie działań profilaktycznych, z uwzględnieniem wartościowania obiektów.koordynacja wykonawstwa działań profilaktycznych:a) współpraca z Pracowniami Konserwatorskimi;b) współpraca z firmami zewnętrznymi (wyłanianie wykonawców prac zgodnie z regulaminem udzielania Zamówień Publicznych i ustawą PZP).opracowanie sprawozdań z przeprowadzonych działań o charakterze profilaktycznym.2.Nadzór nad obiektami po zakończeniu prac konserwatorskich:przeglądy gwarancyjne;kontakt z wykonawcą prac w sprawie napraw gwarancyjnych;planowanie działań profilaktycznych (zgodnie z zakresem p.6.1).6.3 Nadzór nad realizacją prac konserwatorskich i robotami budowlanymi prowadzonymi w obiektach budowlanych:Opracowywanie programów badań konserwatorskich oraz programów prac konserwatorskich;Wyłonienie wykonawców dokumentacji konserwatorskiej (badania, programy prac), wykonawców prac konserwatorskich i inspektorów nadzoru konserwatorskiego, zgodnie z regulaminem udzielania Zamówień Publicznych i ustawą PZP;Wykonywanie harmonogramów powierzonych zadań, z uwzględnieniem powiązanych z danym zadaniem robót budowlanych;Opiniowanie i konsultowanie dokumentacji technicznej opracowywanej w ramach realizowanych zadań pod kątem konserwatorskim- opiniowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej;Nadzór konserwatorski nad robotami budowlanymi, powiązanymi z realizowanymi zadaniami;Kontakty z wykonawcami dokumentacji konserwatorskiej opracowywanej na potrzeby realizowanych działań;Kontakty z wykonawcami prac konserwatorskich oraz inspektorami nadzoru budowlanego i konserwatorskiego oraz archeologiem;Niezbędna korespondencja związana z realizacją prac konserwatorskich; Nadzór nad prawidłową realizacją umów oraz kontakty i współpraca z wykonawcami na wszystkich etapach realizacji zleconych zadań, w tym: weryfikacja i kontrola jakości pracy firm zewnętrznych;Nadzór nad planowym wykonywaniem poszczególnych etapów nadzorowanych zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem;Nadzór nad terminowym uzyskaniem wymaganych pozwoleń MWKZ oraz bieżąca korespondencja z tymże urzędem;Odbiór prac oraz weryfikacje ich jakości i zgodności z programami prac konserwatorskich, zapisami umowy ew. SWZ i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej;Weryfikacja dokumentacji konserwatorskiej pod względem kompletności, jakości, poprawności, i zatwierdzanie tejże dokumentacji;Weryfikację faktur przedstawionych przez wykonawców pod kątem zakresu wykonanej pracy;Opracowywanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań;Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej z przebiegu prac konserwatorskich; Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej z przebiegu powierzonych zadań;Samodzielny nadzór konserwatorski nad realizacją prac konserwatorskich;Informowanie przełożonego o wszystkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację powierzonych zadań;Wykonywanie innych działań zleconych przez przełożonego
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 240 do 8 320 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- konserwator dzieł sztuki
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole, - Inne:
- [Inne] : Wymagania kwalifikacyjne:1.Dyplom ukończenia studiów I stopnia związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów lub dyplom ukończenia studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów.2.Umiejętność pracy w zespole.3.Dobre zdolności komunikacyjne.Proponowane wynagrodzenie brutto od 6.240,00 zł do 8.320,00 zł
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
- Adres
- Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Wioleta Hadło
- Numer telefonu
- 338425771w1110
- -