
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: organizowanie akcji deratyzacji na terenie miasta (przygotowanie odpowiednich obwieszczeń, współpraca ze Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, rozplakatowanie obwieszczeń na terenie miasta, nadzór nad użytkowaniem gruntów rolnych oraz prowadzenie prac związanych z produkcją gospodarstw rolnych, prowadzenie spraw w zakresie ochrony roślin i weterynarii, sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, wykonywanie zadań w zakresie realizacji przepisów dot. ustawy o lasach oraz prawa łowieckiego, współpraca z MPGK Sp. z o.o. w sprawach dotyczących cmentarza komunalnego, prowadzenie spraw związanych z grobownictwem wojennym w zakresie dotyczącym Powstańców Śląskich oraz współpraca ze Śląskim Urzędem Wojewódzkim w tym zakresie, przygotowywanie wniosków o przyznanie dotacji na prowadzenie spraw związanych z opieką nad grobami Powstańców Śląskich, przygotowywanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok zmarłych z zagranicy i z terenu kraju, przygotowywanie informacji o środowisku oraz udostępnianiu informacji publicznej w ramach zakresu czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, rozpatrywanie interpelacji i wniosków zgłoszonych przez Radnych Rady Miejskiej, zgodnie z zakresem obowiązków, prowadzenie sprawozdawczości GUS, zgodnie z zakresem obowiązków, wykonywanie zadań w zakresie ustawy o rybacwe śródlądowym, współpraca z Polskim Związkiem Wędkarskim oraz innymi sekcjami i stowarzyszeniami wędkarskimi działającymi na terenie zbiorników wodnych będących własnością gminy, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem kart wędkarskich, legitymacji Społecznej Straży Rybackiej oraz kart łowiectwa podwodnego, prowadzenie rejestru zwierząt i roślin chronionych konwencjami międzynarodowymi oraz wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru zwierząt i roślin chronionych, prowadzenie spraw w zakresie likwidacji zagrożeń związanych z występowaniem problemu bezpańskich zwierząt, prowadzenie spraw związanych z należytym utrzymaniem szaletów miejskich, nadzór nad użytkowaniem gruntów rolnych oraz prowadzenie prac związanych z produkcją gospodarstw rolnych, prowadzenie spraw w zakresie ochrony roślin i weterynarii, sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, wykonywanie zadań zleconych w zakresie sporządzania spisów rolnych, wykonywanie zadań w zakresie realizacji przepisów dot. ustawy o lasach oraz prawa łowieckiego, wykonywanie zadań z zakresu ustawy o ochronie zwierząt, przygotowywanie Programów opieki nad bezdomnymi zwierzętami, przyjmowanie skarg i wniosków w zakresie powierzonych obowiązków, prowadzenie prac administracyjno biurowych w zakresie powierzonych czynności
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE EKOLOGII I GOSPODARKI ODPADAMI
- Numer
- StPr/25/0811
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- organizowanie akcji deratyzacji na terenie miasta (przygotowanie odpowiednich obwieszczeń, współpraca ze Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, rozplakatowanie obwieszczeń na terenie miasta, nadzór nad użytkowaniem gruntów rolnych oraz prowadzenie prac związanych z produkcją gospodarstw rolnych, prowadzenie spraw w zakresie ochrony roślin i weterynarii, sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, wykonywanie zadań w zakresie realizacji przepisów dot. ustawy o lasach oraz prawa łowieckiego, współpraca z MPGK Sp. z o.o. w sprawach dotyczących cmentarza komunalnego, prowadzenie spraw związanych z grobownictwem wojennym w zakresie dotyczącym Powstańców Śląskich oraz współpraca ze Śląskim Urzędem Wojewódzkim w tym zakresie, przygotowywanie wniosków o przyznanie dotacji na prowadzenie spraw związanych z opieką nad grobami Powstańców Śląskich, przygotowywanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok zmarłych z zagranicy i z terenu kraju, przygotowywanie informacji o środowisku oraz udostępnianiu informacji publicznej w ramach zakresu czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, rozpatrywanie interpelacji i wniosków zgłoszonych przez Radnych Rady Miejskiej, zgodnie z zakresem obowiązków, prowadzenie sprawozdawczości GUS, zgodnie z zakresem obowiązków, wykonywanie zadań w zakresie ustawy o rybacwe śródlądowym, współpraca z Polskim Związkiem Wędkarskim oraz innymi sekcjami i stowarzyszeniami wędkarskimi działającymi na terenie zbiorników wodnych będących własnością gminy, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem kart wędkarskich, legitymacji Społecznej Straży Rybackiej oraz kart łowiectwa podwodnego, prowadzenie rejestru zwierząt i roślin chronionych konwencjami międzynarodowymi oraz wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru zwierząt i roślin chronionych, prowadzenie spraw w zakresie likwidacji zagrożeń związanych z występowaniem problemu bezpańskich zwierząt, prowadzenie spraw związanych z należytym utrzymaniem szaletów miejskich, nadzór nad użytkowaniem gruntów rolnych oraz prowadzenie prac związanych z produkcją gospodarstw rolnych, prowadzenie spraw w zakresie ochrony roślin i weterynarii, sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, wykonywanie zadań zleconych w zakresie sporządzania spisów rolnych, wykonywanie zadań w zakresie realizacji przepisów dot. ustawy o lasach oraz prawa łowieckiego, wykonywanie zadań z zakresu ustawy o ochronie zwierząt, przygotowywanie Programów opieki nad bezdomnymi zwierzętami, przyjmowanie skarg i wniosków w zakresie powierzonych obowiązków, prowadzenie prac administracyjno biurowych w zakresie powierzonych czynności
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 900 do 7 400 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3),
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Dodatkowe:
- Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, biegła znajomość pakietu MS Office,
- Inne:
- swymagania niezbędne: wykształcenie średnie, 3-letni staż pracy, w tym 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia spraw wymienionych poniżej w zakresie czynności, znajomość przepisów prawa: ustawa o ochronie zwierząt, ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych, ustawa prawo łowieckie, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o gatunkach obcych, ustawa o lasach, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawa o rybactwie śródlądowym Kodeks postepowania administracyjnego, prawo ochrony środowiska, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia;wymagania dodatkowe: obsługa komputera na poziomie zaawansowanym w zakresie pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B,wysoka kultura osobista szczególnie w zakresie obsługi mieszkańców, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski - Świętochłowice
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
- Adres
- Katowicka 54/pok. 122, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 349-18-41
- -