
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1.Opracowywanie harmonogramów, projektów planów pracy i terminarzy posiedzeń Rady Miejskiej oraz jej komisji.2.Sporządzania protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji.3.Prowadzenie rejestrów interpelacji i zapytań radnych, wniosków komisji Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Burmistrza.4.Prowadzenie rejestru projektów uchwał Rady i rejestru uchwał Rady Miejskiej.5.Prowadzenie rejestru i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej.6.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem tytułów i odznaczeń.7.Opracowywania analiz dla potrzeb Rady i jej komisji w ramach kompetencji należących do BiuraGodziny pracy: pon.7.30-17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt 7.30-14.00
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/1050
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1.Opracowywanie harmonogramów, projektów planów pracy i terminarzy posiedzeń Rady Miejskiej oraz jej komisji.2.Sporządzania protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji.3.Prowadzenie rejestrów interpelacji i zapytań radnych, wniosków komisji Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Burmistrza.4.Prowadzenie rejestru projektów uchwał Rady i rejestru uchwał Rady Miejskiej.5.Prowadzenie rejestru i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej.6.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem tytułów i odznaczeń.7.Opracowywania analiz dla potrzeb Rady i jej komisji w ramach kompetencji należących do BiuraGodziny pracy: pon.7.30-17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt 7.30-14.00
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 do 5 550 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
- Inne:
- Wymagania niezbędne: Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na proponowanym stanowisku może być osoba, która spełnia niżej wymienione wymagania:1.Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.2.Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.3.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5.Posiada wykształcenie wyższe lub średnie.6.Posiada minimum 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego.7.Wiedza specjalistyczna/umiejętności:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym,b)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,c)znajomość Statutu Miasta Czeladź,d)bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych. II.Wymagania dodatkowe: 1.Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja.2.Doświadczenie lub staż pracy w samorządzie na stanowisku związanym z obsługą Rady Miejskiej.3.Znajomość programu Legislator.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Czeladź
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
- Adres
- Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Ewa Lasa
- Numer telefonu
- 32 763 79 43
- -