Dąbrowa Górnicza,

STARSZY ARCHIWISTA - WYDZIAŁ OBSŁUGI URZĘDU

ID: 4399309

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- Prowadzenie i organizacja archiwum zakładowego.- Wsparcie i współpraca z komórkami organizacyjnymi w archiwizacji.- Prowadzenie szkoleń dotyczących zasad obiegu dokumentów oraz zasad archiwizacji.- Rozwój systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD.- Doskonalenie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie dokumentacją i archiwizację.- Inne polecenia przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4900 brutto/ msc,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Praca narażona na kontakt z czynnikami biologicznymi oraz na wysokości. - Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych (aktualny Dz.U. 2024 poz. 1135).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnógWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Osoba z niepełnosprawnością, spełniająca wymagania, tj. uzyska 60 % z rozmowy kwalifikacyjnej ma pierwszeństwo w zatrudnieniu ( art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych).

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STARSZY ARCHIWISTA - WYDZIAŁ OBSŁUGI URZĘDU
  • Numer
  • StPr/25/0555
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- Prowadzenie i organizacja archiwum zakładowego.- Wsparcie i współpraca z komórkami organizacyjnymi w archiwizacji.- Prowadzenie szkoleń dotyczących zasad obiegu dokumentów oraz zasad archiwizacji.- Rozwój systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD.- Doskonalenie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie dokumentacją i archiwizację.- Inne polecenia przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4900 brutto/ msc,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Praca narażona na kontakt z czynnikami biologicznymi oraz na wysokości. - Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych (aktualny Dz.U. 2024 poz. 1135).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnógWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Osoba z niepełnosprawnością, spełniająca wymagania, tj. uzyska 60 % z rozmowy kwalifikacyjnej ma pierwszeństwo w zatrudnieniu ( art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych).
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 900 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • archiwista

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: historia, archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, specjalizacja: historia, archiwistyka i zarządzanie dokumentacją,
      
  • Inne:
  • Niezbędne formalności: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: historia, archiwistyka i zarządzanie dokumentacją.- Doświadczenie zawodowe: nie wymagane.- Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu:Znajomość przepisów z zakresu: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi. Wymagane dodatkowe mile widziane: - Kurs kancelaryjno archiwalny I i II stopnia- Doświadczenie w obsłudze archiwum zakładowego w jednostce samorządu terytorialnego- Doświadczenie w obsłudze systemu EZDWAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie (dokumenty zeskanowane do jednego pliku PDF)Oczekiwane kompetencje miękkie identyfikacja z pracodawcą i miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
  • Adres www
  • https://www.dabrowa-gornicza.pl/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
  • Adres
  • Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Aleksandra Szczęsna
  • Numer telefonu
  • 32 2956854
  • E-mail
  • -