
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - Współpraca przy opracowywaniu oraz dokumentowanie realizacji planów remontowych. Organizowanie i udział w procedurach przetargowych na roboty remontowe i usługi eksploatacyjne, w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, współpraca przy opracowywaniu zawiadomień i specyfikacji. Opracowywanie oraz aktualizowanie wzorów umów na roboty budowlane i usługi eksploatacyjne, aneksów, zleceń i porozumień. Udział w wyliczeniach dot. kosztów odpisów na fundusz remontowy oraz jego wydatkowania. Współpraca przy rozliczaniu kosztów procesów remontowych. Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania funduszy zewnętrznych do realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych oraz rozliczeniu tych inwestycji. Weryfikacja wystawianych przez Administracje Osiedli zleceń na roboty i usługi oraz faktur. Prowadzenie rejestru umów na roboty i usługi remontowe, konserwacyjne, inwestycyjne oraz eksploatacyjne. Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma mieszkańców oraz pism kierowanych do instytucji zewnętrznych. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki remontowej, konserwacyjnej i inwestycyjnej.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: poniedziałek, wtorek, środa: 7:00-15:00, czwartek: 7:00-17:00, piątek: 7:00-13:00.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ
- Numer
- StPr/25/2079
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Mikołowska 125A, 40-592 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- - Współpraca przy opracowywaniu oraz dokumentowanie realizacji planów remontowych. Organizowanie i udział w procedurach przetargowych na roboty remontowe i usługi eksploatacyjne, w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, współpraca przy opracowywaniu zawiadomień i specyfikacji. Opracowywanie oraz aktualizowanie wzorów umów na roboty budowlane i usługi eksploatacyjne, aneksów, zleceń i porozumień. Udział w wyliczeniach dot. kosztów odpisów na fundusz remontowy oraz jego wydatkowania. Współpraca przy rozliczaniu kosztów procesów remontowych. Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania funduszy zewnętrznych do realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych oraz rozliczeniu tych inwestycji. Weryfikacja wystawianych przez Administracje Osiedli zleceń na roboty i usługi oraz faktur. Prowadzenie rejestru umów na roboty i usługi remontowe, konserwacyjne, inwestycyjne oraz eksploatacyjne. Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma mieszkańców oraz pism kierowanych do instytucji zewnętrznych. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki remontowej, konserwacyjnej i inwestycyjnej.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: poniedziałek, wtorek, środa: 7:00-15:00, czwartek: 7:00-17:00, piątek: 7:00-13:00.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 600 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe, kierunek: Budownictwo ogólne lub ekonomia lub pokrewne,
- Inne:
- Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku: budownictwo ogólne lub ekonomia lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w spółdzielczości mieszkaniowej. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "GÓRNIK"
- Adres www
- www.smgornik.katowice.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
- Adres
- Mikołowska 125A, 40-592 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Elżbieta Rucińska-Kurek
- Numer telefonu
- -
- np@smgornik.katowice.pl