
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków Inspektora będzie należało:1. Koordynacja i obsługa spotkań Prezydenta z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, organizacjami pozarządowymi i innymi wraz z prowadzeniem terminarza spotkań,2. Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta,3. Współpraca z Członkami Kierownictwa w sprawach dotyczących udziału przedstawicieli Urzędu w spotkaniach zewnętrznych,4. Zapewnienie obsługi wyjazdów służbowych Prezydenta i uczestnictwo w nich,5. Prawidłowe rozdzielanie korespondencji i przekazywanie po dekretacji do Kancelarii Prezydenta.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/0945
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Do głównych obowiązków Inspektora będzie należało:1. Koordynacja i obsługa spotkań Prezydenta z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, organizacjami pozarządowymi i innymi wraz z prowadzeniem terminarza spotkań,2. Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta,3. Współpraca z Członkami Kierownictwa w sprawach dotyczących udziału przedstawicieli Urzędu w spotkaniach zewnętrznych,4. Zapewnienie obsługi wyjazdów służbowych Prezydenta i uczestnictwo w nich,5. Prawidłowe rozdzielanie korespondencji i przekazywanie po dekretacji do Kancelarii Prezydenta.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 15.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 870 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Pożądane:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,- znajomość protokołu dyplomatycznego,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- prawo jazdy kat. B,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- umiejętność pracy pod presją czasu,- umiejętności interpersonalne,- dyspozycyjność,- zaangażowanie,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski w Zabrzu
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
- Adres
- Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Katarzyna Fitał
- Numer telefonu
- 32 273 97 09
- -