Racibórz,

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC

ID: 4398993

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Glowne zadania:- naliczanie zgodnie z przepisami prawa wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych- sporządzanie list płac- ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczanie zasiłków i administrowania dokumentacją w tym zakresie,- naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych itp.- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych ( m.in. ZUS, US, GUS )- sporządzanie rocznych informacji PIT-11- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS- sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzneCo będzie przydatne na tym stanowisku:- wykształcenie średnie bądź wyższe w obszarze finansów lub ekonomii- co najmniej trzy letnie doświadczenie na podobnym stanowisku- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz umów cywilno-prawnych- znajomość programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych z rodziny Insert, znajomość pakietu MS Office- skrupulatność, dokładność w prowadzeniu dokumentacji- komunikatywność, umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracyZapewniamy:- prace w firmie z kilkuletnim doświadczeniem- bezpieczeństwo zatrudnienia na umowę o pracę- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16- mozliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
  • Numer
  • StPr/25/1153
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Rogera 4, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Glowne zadania:- naliczanie zgodnie z przepisami prawa wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych- sporządzanie list płac- ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczanie zasiłków i administrowania dokumentacją w tym zakresie,- naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych itp.- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych ( m.in. ZUS, US, GUS )- sporządzanie rocznych informacji PIT-11- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS- sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzneCo będzie przydatne na tym stanowisku:- wykształcenie średnie bądź wyższe w obszarze finansów lub ekonomii- co najmniej trzy letnie doświadczenie na podobnym stanowisku- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz umów cywilno-prawnych- znajomość programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych z rodziny Insert, znajomość pakietu MS Office- skrupulatność, dokładność w prowadzeniu dokumentacji- komunikatywność, umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracyZapewniamy:- prace w firmie z kilkuletnim doświadczeniem- bezpieczeństwo zatrudnienia na umowę o pracę- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16- mozliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 12.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 700 do 5 400 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • analityk finansowy

Wymagania

    Dane pracodawcy

    • Pracodawca
    • BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH I AUDYTORSKICH W&D SP. Z O.O.
    • Adres www
    • -
    • Sposób aplikowania
    • bezpośrednio do pracodawcy
    • Nazwa urzędu pracy
    • Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
    • Adres
    • Rogera 4, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
    • Osoba do kontaktu
    • -
    • Numer telefonu
    • 512 746 474
    • E-mail
    • -