
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Glowne zadania:- naliczanie zgodnie z przepisami prawa wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych- sporządzanie list płac- ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczanie zasiłków i administrowania dokumentacją w tym zakresie,- naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych itp.- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych ( m.in. ZUS, US, GUS )- sporządzanie rocznych informacji PIT-11- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS- sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzneCo będzie przydatne na tym stanowisku:- wykształcenie średnie bądź wyższe w obszarze finansów lub ekonomii- co najmniej trzy letnie doświadczenie na podobnym stanowisku- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz umów cywilno-prawnych- znajomość programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych z rodziny Insert, znajomość pakietu MS Office- skrupulatność, dokładność w prowadzeniu dokumentacji- komunikatywność, umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracyZapewniamy:- prace w firmie z kilkuletnim doświadczeniem- bezpieczeństwo zatrudnienia na umowę o pracę- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16- mozliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
- Numer
- StPr/25/1153
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Rogera 4, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Glowne zadania:- naliczanie zgodnie z przepisami prawa wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych- sporządzanie list płac- ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczanie zasiłków i administrowania dokumentacją w tym zakresie,- naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych itp.- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych ( m.in. ZUS, US, GUS )- sporządzanie rocznych informacji PIT-11- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS- sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzneCo będzie przydatne na tym stanowisku:- wykształcenie średnie bądź wyższe w obszarze finansów lub ekonomii- co najmniej trzy letnie doświadczenie na podobnym stanowisku- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz umów cywilno-prawnych- znajomość programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych z rodziny Insert, znajomość pakietu MS Office- skrupulatność, dokładność w prowadzeniu dokumentacji- komunikatywność, umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracyZapewniamy:- prace w firmie z kilkuletnim doświadczeniem- bezpieczeństwo zatrudnienia na umowę o pracę- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16- mozliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 12.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 700 do 5 400 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- analityk finansowy
Wymagania
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH I AUDYTORSKICH W&D SP. Z O.O.
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
- Adres
- Rogera 4, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 512 746 474
- -