
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i odpisów aktów stanu cywilnego, tworzenie i obsługa zleceń w systemie rejestrów państwowych, usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie korespondencji ze stronami, ewidencjonowanie spraw i korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/1355
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i odpisów aktów stanu cywilnego, tworzenie i obsługa zleceń w systemie rejestrów państwowych, usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie korespondencji ze stronami, ewidencjonowanie spraw i korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 do 5 300 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, - Inne:
- Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe - co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w administracji samorządowej- znajomość ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe:- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność- odporność na stres- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Tychy
- Adres www
- umtychy.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Katarzyna Stasiak
- Numer telefonu
- 32 776 32 57
- -