Tarnów,

REFERENT W SKŁADNICY AKT ZESPOŁU BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI (K)

ID: 4381369

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE, prowadzenie ewidencji spisówakt przekazanych kat. B i BE celem ich składowania w Składnicy Akt oraz prowadzenie ewidencji protokołówbrakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i wydawanych zezwoleń na brakowanie,prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE . Brakowanie dokumentacjiniearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowańprzygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek rsw i udzielanie informacji z tych akt zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami,przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianieoryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatówPolicji.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT W SKŁADNICY AKT ZESPOŁU BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI (K)
  • Numer
  • StPr/25/1970
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Traugutta 4, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE, prowadzenie ewidencji spisówakt przekazanych kat. B i BE celem ich składowania w Składnicy Akt oraz prowadzenie ewidencji protokołówbrakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i wydawanych zezwoleń na brakowanie,prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE . Brakowanie dokumentacjiniearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowańprzygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek rsw i udzielanie informacji z tych akt zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami,przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianieoryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatówPolicji.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 967,95 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Komenda Miejska Policji w Tarnowie ogłasza nabór na stanowisko referenta w Składnicy Akt Zespołu Bezpieczeństwa Informacji w TarnowieSzczegóły oferty konkursowej :https://tarnow.bip.policja.gov.pl/332/oglo/39180,Ogloszenia.htmlTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO 26.08.2025 R.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Komenda Miejska Policji w Tarnowie
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
  • Adres
  • Traugutta 4, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Barbara Kwiek
  • Numer telefonu
  • 47 831 12 30, 47 831 14 34
  • E-mail
  • -