
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: pełnienie dyżurów celem zapewnienie prawidłowego, sprawnego i terminowego wykonania zadań wramach całodobowego funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, zbieranie informacji dotyczących funkcjonowania miasta, zapewnienie obiegu informacji, w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych zdarzeń, pomiędzy Prezydentem Miasta, a poszczególnymi Wydziałami Urzędu, a także przekazywanie informacji i decyzji pomiędzy organem administracji zespolonej i samorządowej oraz współdziałającym jednostkami organizacyjnymi, wykonywanie zadań związanych z obsługą poczty elektronicznej, utrzymywanie stałej łączności telefonicznej i radiowej z jednostkami nadrzędnymi, współdziałającymi i podległymi w zakresie funkcjonowania miasta w sytuacji normalnej oraz podczas wystąpienia kryzysu, gromadzenie i aktualizacji bazy danych dla zapewnienia kompleksowej realizacji zadań przez PCZK, współpraca w zakresie wymiany informacji o zagrożeniach z dyspozytorami zakładów pracy,instytucjami monitorującymi stan środowiska oraz sąsiednimi PCZK, analizowanie zagrożeń występujących na terenie miasta na podstaw zebranych informacji od służb dyspozytorskich, stanowiska kierowania służb ratowniczych, środków masowego przekazu oraz systemów monitoringu środowiska, podejmowanie działań, zgodnie z przyjętymi procedurami, na wypadek wystąpienia zagrożenia zdrowia, życia oraz mienia będącego wyniki wydarzeń nadzwyczajnych (powódź, huragan, pożary, klęski żywiołowe, itp.), przekazywanie informacji oraz decyzji mających na celu koordynowania działań ratowniczych według posiadanych uprawnień i poleceń przełożonych, sporządzanie i wysyłanie raportów do instytucji nadrzędnych oraz współdziałających, obsługa urządzeń łączności, sprzętu komputerowego i innych środków technicznych znajdujących się na wyposażeniu PCZK, przyjmowanie i sporządzenie innych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji PCZK, udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach z zakresie ochrony i bezpieczeństwa ludności, współdziałanie z miejskimi służbami i inspekcji w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia społeczności lokalnej w zakresie bezpieczeństwa, realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa, prowadzenie monitoringu zjawisk atmosferycznych, obsługa systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania miasta, ścisłe przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów administracyjnych w zakresie realizacji zadań
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W POWIATOWYM CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGOW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
- Numer
- StPr/25/0589
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- pełnienie dyżurów celem zapewnienie prawidłowego, sprawnego i terminowego wykonania zadań wramach całodobowego funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, zbieranie informacji dotyczących funkcjonowania miasta, zapewnienie obiegu informacji, w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych zdarzeń, pomiędzy Prezydentem Miasta, a poszczególnymi Wydziałami Urzędu, a także przekazywanie informacji i decyzji pomiędzy organem administracji zespolonej i samorządowej oraz współdziałającym jednostkami organizacyjnymi, wykonywanie zadań związanych z obsługą poczty elektronicznej, utrzymywanie stałej łączności telefonicznej i radiowej z jednostkami nadrzędnymi, współdziałającymi i podległymi w zakresie funkcjonowania miasta w sytuacji normalnej oraz podczas wystąpienia kryzysu, gromadzenie i aktualizacji bazy danych dla zapewnienia kompleksowej realizacji zadań przez PCZK, współpraca w zakresie wymiany informacji o zagrożeniach z dyspozytorami zakładów pracy,instytucjami monitorującymi stan środowiska oraz sąsiednimi PCZK, analizowanie zagrożeń występujących na terenie miasta na podstaw zebranych informacji od służb dyspozytorskich, stanowiska kierowania służb ratowniczych, środków masowego przekazu oraz systemów monitoringu środowiska, podejmowanie działań, zgodnie z przyjętymi procedurami, na wypadek wystąpienia zagrożenia zdrowia, życia oraz mienia będącego wyniki wydarzeń nadzwyczajnych (powódź, huragan, pożary, klęski żywiołowe, itp.), przekazywanie informacji oraz decyzji mających na celu koordynowania działań ratowniczych według posiadanych uprawnień i poleceń przełożonych, sporządzanie i wysyłanie raportów do instytucji nadrzędnych oraz współdziałających, obsługa urządzeń łączności, sprzętu komputerowego i innych środków technicznych znajdujących się na wyposażeniu PCZK, przyjmowanie i sporządzenie innych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji PCZK, udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach z zakresie ochrony i bezpieczeństwa ludności, współdziałanie z miejskimi służbami i inspekcji w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia społeczności lokalnej w zakresie bezpieczeństwa, realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa, prowadzenie monitoringu zjawisk atmosferycznych, obsługa systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania miasta, ścisłe przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów administracyjnych w zakresie realizacji zadań
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 840 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie kryzysowe,
- Inne:
- swykształcenie wyższe lub średnie, 3 lata doświadczenia zawodowego, w przypadku posiadania wykształcenia średniego, praktyczna znajomość przepisów, ustaw i rozporządzeń: ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o zarządzaniu kryzysowym, ustawa o stanie klęski żywiołowej, rozporządzenie w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach, rozporządzenie w sprawie zakresu przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego, potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym: środowisko Windows, Pakiet Office (arkusz kalkulacyjny Excel, edytor tekstu Word), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opiniawymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania kryzysowego, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego, cechy osobowości: odporność na stres, zdolność koncentracji w tzw. szumie informacyjnym, nie uleganie emocjom, komunikatywność, dokładność, systematyczność, punktualność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętności: pracy w systemie zmianowym; podejmowania decyzji pod presją czasu, precyzyjnego, przekazywania informacji, rozwiazywanie spraw trudnych i konfliktowych, znajomość topografii miasta Świętochłowice
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski - Świętochłowice
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
- Adres
- Katowicka 54/pok. 122, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -