Będzin,

INSPEKTOR -TRANSPORTU I DROGOWNICTWA

ID: 4362805

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego na terenie miasta Będzina,opiniowanie i uzgadnianie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu,nadzór nad utrzymaniem i aktualnością oznakowania pionowego i poziomego,współpraca z jednostkami zewnętrznymi (ZDM, policja, projektanci, wykonawcy),analiza potrzeb i wniosków mieszkańców dotyczących poprawy bezpieczeństwa i zmiany organizacji ruchu,koordynacja zadań związanych z planowaniem, budową i utrzymaniem infrastruktury rowerowej,udział w pracach projektowych i koncepcjach przebiegu tras rowerowych oraz programach związanych z mobilnością miejską,współpraca przy realizacji inwestycji drogowych,w tym ścieżek rowerowych,prowadzenie ewidencji oznakowania drogowego i bieżące aktualizacje dokumentacji technicznej,prowadzenie rejestrów i zbiorów dokumentów dla spraw określonych zakresem czynności pracownika,udzielanie informacji publicznych, przygotowywanie ankiet, raportów i sprawozdań,współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i instytucjami naukowo-badawczymi w zakresie działania Wydziału.Praca na okres 6 miesięcy

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR -TRANSPORTU I DROGOWNICTWA
  • Numer
  • StPr/25/0828
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego na terenie miasta Będzina,opiniowanie i uzgadnianie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu,nadzór nad utrzymaniem i aktualnością oznakowania pionowego i poziomego,współpraca z jednostkami zewnętrznymi (ZDM, policja, projektanci, wykonawcy),analiza potrzeb i wniosków mieszkańców dotyczących poprawy bezpieczeństwa i zmiany organizacji ruchu,koordynacja zadań związanych z planowaniem, budową i utrzymaniem infrastruktury rowerowej,udział w pracach projektowych i koncepcjach przebiegu tras rowerowych oraz programach związanych z mobilnością miejską,współpraca przy realizacji inwestycji drogowych,w tym ścieżek rowerowych,prowadzenie ewidencji oznakowania drogowego i bieżące aktualizacje dokumentacji technicznej,prowadzenie rejestrów i zbiorów dokumentów dla spraw określonych zakresem czynności pracownika,udzielanie informacji publicznych, przygotowywanie ankiet, raportów i sprawozdań,współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i instytucjami naukowo-badawczymi w zakresie działania Wydziału.Praca na okres 6 miesięcy
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 870 do 7 480 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS Office, koniecznie program Excel,
  • Inne:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: inżynieria ruchu, transport, administracja),minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży związanej z organizacją ruchu drogowego,znajomość przepisów: ustawa Prawo o ruchu drogowym, ustawa o drogach publicznych, rozporządzenia w sprawie organizacji ruchu i znaków drogowych,umiejętność czytania i interpretacji projektów organizacji ruchu,biegła obsługa komputera i pakietu MS Office,umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,umiejętność analizy przepisów prawnych,posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Ośka
  • Numer telefonu
  • 32 267 91 78
  • E-mail
  • -