
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych i inwestycji na podstawie planu kont i klasyfikacji budżetowej.2.Prowadzenie księgowości syntetycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.3.Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych.4.Bieżąca analiza stanu środków finansowych na poszczególnych kontach, działach, rozdziałach i paragrafach.5.Kontrola dokumentów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalnym i rachunkowym.6.Realizacja płatności faktur, rachunków, delegacji, not księgowych za dostawy, roboty i usługi.7.Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków.8.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.9.Weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa rozliczeń dotacji.10.Kontrola formalno-rachunkowa funduszu sołeckiego.11.Uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych.12.Przygotowanie zestawienia sald poszczególnych kont bilansowych niezbędnych do sporządzania bilansu.13.Współpraca przy opracowaniu budżetu gminy.14.Współdziałanie z organami mającymi wpływ na sprawy wynikające z zakresu obowiązków służbowych.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
- Numer
- StPr/25/0830
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1.Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych i inwestycji na podstawie planu kont i klasyfikacji budżetowej.2.Prowadzenie księgowości syntetycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.3.Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych.4.Bieżąca analiza stanu środków finansowych na poszczególnych kontach, działach, rozdziałach i paragrafach.5.Kontrola dokumentów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalnym i rachunkowym.6.Realizacja płatności faktur, rachunków, delegacji, not księgowych za dostawy, roboty i usługi.7.Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków.8.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.9.Weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa rozliczeń dotacji.10.Kontrola formalno-rachunkowa funduszu sołeckiego.11.Uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych.12.Przygotowanie zestawienia sald poszczególnych kont bilansowych niezbędnych do sporządzania bilansu.13.Współpraca przy opracowaniu budżetu gminy.14.Współdziałanie z organami mającymi wpływ na sprawy wynikające z zakresu obowiązków służbowych.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 840 do 6 800 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne,
- Inne:
- Wymagania niezbędne:a)Wykształcenie i staż pracy: Kandydat powinien spełniać jeden z następujących warunków:ukończył ekonomiczne studia I stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub ekonomiczne uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe lub ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 3 - letnią praktykę w księgowości.b)Wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa, zwłaszcza ustawy: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatku od towarów i usług, znajomość przepisów wykonawczych w zakresie rachunkowości budżetowej (m.in. plan kont dla jednostek budżetowych, sprawozdawczość budżetowa i w zakresie operacji finansowych w jst i ich jednostkach organizacyjnych, klasyfikacja budżetowa).c) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) Nieposzlakowana opinia.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Gminy w Psarach
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
- Adres
- Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Katarzyna Filipczyk
- Numer telefonu
- -
- -