Katowice,

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI INTERESANTA W BIURZE ADMINISTRACYJNYM

ID: 4343068

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektora ds. administracji i obsługi interesanta w Biurze Administracyjnym.- Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1- Miejsce wykonywania pracy: Katowice.Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku:1. prowadzi rejestrację korespondencji wychodzącej w Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją (EZD),2. dokonuje wysyłki korespondencji w sposób tradycyjny papierowy i elektroniczny oraz nadaje przesyłki kurierskie,3. obsługuje strony postępowania administracyjnego z zachowaniem standardów obsługi w zakresie merytorycznym i jakości prowadzonych rozmów,4. udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych,5. redaguje pisma związane z obsługą kancelaryjno administracyjną,6. udziela wsparcia w prowadzeniu archiwum zakładowego,7. dokonuje zaopatrzenia zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami,8. monitoruje nowe przepisy prawne w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu. Warunki pracy:1. praca w administracyjno - biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 2. miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu,3. zagrożenie korupcją,4. permanentna obsługa klientów zewnętrznych, 5. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne,6. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra.7. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące,8. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza).Pracodawca oferuje:1. ruchomy czas pracy,2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,3. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,4. miejsce parkingowe na terenie urzędu,5. dopasowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,6. dofinansowanie do wypoczynku pracownika,7. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,8. dofinansowanie do zakupu okularów,9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),10. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,11. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,12. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 6342,40 zł.Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI INTERESANTA W BIURZE ADMINISTRACYJNYM
  • Numer
  • StPr/25/1245
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektora ds. administracji i obsługi interesanta w Biurze Administracyjnym.- Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1- Miejsce wykonywania pracy: Katowice.Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku:1. prowadzi rejestrację korespondencji wychodzącej w Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją (EZD),2. dokonuje wysyłki korespondencji w sposób tradycyjny papierowy i elektroniczny oraz nadaje przesyłki kurierskie,3. obsługuje strony postępowania administracyjnego z zachowaniem standardów obsługi w zakresie merytorycznym i jakości prowadzonych rozmów,4. udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych,5. redaguje pisma związane z obsługą kancelaryjno administracyjną,6. udziela wsparcia w prowadzeniu archiwum zakładowego,7. dokonuje zaopatrzenia zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami,8. monitoruje nowe przepisy prawne w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu. Warunki pracy:1. praca w administracyjno - biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 2. miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu,3. zagrożenie korupcją,4. permanentna obsługa klientów zewnętrznych, 5. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne,6. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra.7. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące,8. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza).Pracodawca oferuje:1. ruchomy czas pracy,2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,3. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,4. miejsce parkingowe na terenie urzędu,5. dopasowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,6. dofinansowanie do wypoczynku pracownika,7. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,8. dofinansowanie do zakupu okularów,9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),10. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,11. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,12. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 6342,40 zł.Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 05.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 342,40 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Kogo poszukujemyPotrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)- wykształcenie średnie,- doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku pracy w administracji publicznej,- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,- znajomość ustawy o służbie cywilnej i instrukcji kancelaryjnej,- umiejętności redakcyjne,- obsługa komputera i urządzeń biurowych,- komunikatywność,- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,- znajomość ustawy o finansach publicznych.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • Powstańców 41a, 40-024 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Grażyna Znojek
  • Numer telefonu
  • 32-606-33-08
  • E-mail
  • -