
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:a)opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,b)przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,c)realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,d)nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,e)reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,f)przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,g)nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,h)nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,i)kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,j)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,k)bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,l)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.2.Nadzór i prowadzenie planu remontów, usterek obiektów gminnych: kubaturowych, placów zabaw, terenów rekreacji. 3.Nadzór nad bieżącym utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego budynków gminy.4.Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.5.Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.6.Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.7.Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.8.Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
Szczegóły
- Oferta pracy
- STANOWISKO DS.REMONTÓW
- Numer
- StPr/25/0640
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1.Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:a)opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,b)przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,c)realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,d)nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,e)reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,f)przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,g)nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,h)nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,i)kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,j)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,k)bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,l)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.2.Nadzór i prowadzenie planu remontów, usterek obiektów gminnych: kubaturowych, placów zabaw, terenów rekreacji. 3.Nadzór nad bieżącym utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego budynków gminy.4.Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.5.Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.6.Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.7.Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.8.Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 14.05.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 do 6 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wymagania dodatkowe:a)prawo jazdy kat. B,b)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem planu remontów, bieżącego utrzymania technicznego infrastruktury gminnej,c)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem nad inwestycjami budownictwa ogólnego, zagospodarowania terenów rekreacji, placów zabaw, d)wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa, e)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f)umiejętność kosztorysowania.3. Predyspozycje i kompetencje miękkie wymagane na stanowisku:a)umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność,b)dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,c)odporność na stres,d)umiejętność organizacji pracy własnej,e)umiejętność poprawnego formułowania treści pism,f)rzetelność i kultura osobista.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Gminy w Psarach
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
- Adres
- Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Katarzyna Filipczyk
- Numer telefonu
- -
- -