Psary,

STANOWISKO DS.REMONTÓW

ID: 4329309

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:a)opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,b)przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,c)realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,d)nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,e)reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,f)przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,g)nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,h)nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,i)kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,j)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,k)bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,l)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.2.Nadzór i prowadzenie planu remontów, usterek obiektów gminnych: kubaturowych, placów zabaw, terenów rekreacji. 3.Nadzór nad bieżącym utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego budynków gminy.4.Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.5.Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.6.Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.7.Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.8.Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STANOWISKO DS.REMONTÓW
  • Numer
  • StPr/25/0640
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1.Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:a)opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,b)przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,c)realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,d)nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,e)reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,f)przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,g)nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,h)nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,i)kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,j)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,k)bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,l)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.2.Nadzór i prowadzenie planu remontów, usterek obiektów gminnych: kubaturowych, placów zabaw, terenów rekreacji. 3.Nadzór nad bieżącym utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego budynków gminy.4.Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.5.Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.6.Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.7.Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.8.Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 14.05.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 do 6 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania dodatkowe:a)prawo jazdy kat. B,b)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem planu remontów, bieżącego utrzymania technicznego infrastruktury gminnej,c)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem nad inwestycjami budownictwa ogólnego, zagospodarowania terenów rekreacji, placów zabaw, d)wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa, e)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f)umiejętność kosztorysowania.3. Predyspozycje i kompetencje miękkie wymagane na stanowisku:a)umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność,b)dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,c)odporność na stres,d)umiejętność organizacji pracy własnej,e)umiejętność poprawnego formułowania treści pism,f)rzetelność i kultura osobista.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Gminy w Psarach
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Katarzyna Filipczyk
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -