Będzin,

STAŻYSTA DOCELOWO INSPEKTOR/SPECJALISTA

ID: 4329053

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Zakładanie, prowadzenie i wykonywanie czynności kancelaryjnych w sprawach podlegającychwłaściwości Oddziału Administracyjnego - w systemie EZD;2. Sporządzanie projektów pism i dokumentacji w sprawach podlegających właściwości OddziałuAdministracyjnego, w tym sporządzanie projektów dokumentacji pracowniczej;3. Zajmowanie się szkoleniami dla wszystkich grup zawodowych oraz prowadzenie wykazuwyjazdów służbowych i delegacji;4. Prowadzenie spraw praktykantów, aplikantów i stażystów;5. Prowadzenie spraw ławników, kuratorów społecznych jak również komorników sądowych;6. Prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy;7. Przygotowywanie dokumentacji konkursowej na wolne stanowiska w sądzie;8. Obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;9. Prowadzenie dokumentacji w zakresie edukacji prawnej;10. Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji w ramach Oddziału Administarcyjnego i komórek.Ruchomy czas pracy, rozpoczęcie pracy pomiędzy 7.00 a 8.00 zakończenie po 8 godzinach pracy.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STAŻYSTA DOCELOWO INSPEKTOR/SPECJALISTA
  • Numer
  • StPr/25/0667
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zakładanie, prowadzenie i wykonywanie czynności kancelaryjnych w sprawach podlegającychwłaściwości Oddziału Administracyjnego - w systemie EZD;2. Sporządzanie projektów pism i dokumentacji w sprawach podlegających właściwości OddziałuAdministracyjnego, w tym sporządzanie projektów dokumentacji pracowniczej;3. Zajmowanie się szkoleniami dla wszystkich grup zawodowych oraz prowadzenie wykazuwyjazdów służbowych i delegacji;4. Prowadzenie spraw praktykantów, aplikantów i stażystów;5. Prowadzenie spraw ławników, kuratorów społecznych jak również komorników sądowych;6. Prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy;7. Przygotowywanie dokumentacji konkursowej na wolne stanowiska w sądzie;8. Obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;9. Prowadzenie dokumentacji w zakresie edukacji prawnej;10. Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji w ramach Oddziału Administarcyjnego i komórek.Ruchomy czas pracy, rozpoczęcie pracy pomiędzy 7.00 a 8.00 zakończenie po 8 godzinach pracy.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostały średni personel z dziedziny prawa i pokrewny

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa komputera Word, Exell,
  • Inne:
  • 1. wykształcenie wyższe ,co najmniej pierwszego stopnia (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace.2.Znajomość techniki pracy biurowej w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakiet MS OFFICE, umiejętnośc pracy pod presją czasu,pracy w zespole,odporność na stres.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Sąd Rejonowy Będzin
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Aneta Zatoń
  • Numer telefonu
  • 32 36 88 120
  • E-mail
  • administracja@bedzin.sr.gov.pl