
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Zakładanie, prowadzenie i wykonywanie czynności kancelaryjnych w sprawach podlegającychwłaściwości Oddziału Administracyjnego - w systemie EZD;2. Sporządzanie projektów pism i dokumentacji w sprawach podlegających właściwości OddziałuAdministracyjnego, w tym sporządzanie projektów dokumentacji pracowniczej;3. Zajmowanie się szkoleniami dla wszystkich grup zawodowych oraz prowadzenie wykazuwyjazdów służbowych i delegacji;4. Prowadzenie spraw praktykantów, aplikantów i stażystów;5. Prowadzenie spraw ławników, kuratorów społecznych jak również komorników sądowych;6. Prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy;7. Przygotowywanie dokumentacji konkursowej na wolne stanowiska w sądzie;8. Obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;9. Prowadzenie dokumentacji w zakresie edukacji prawnej;10. Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji w ramach Oddziału Administarcyjnego i komórek.Ruchomy czas pracy, rozpoczęcie pracy pomiędzy 7.00 a 8.00 zakończenie po 8 godzinach pracy.
Szczegóły
- Oferta pracy
- STAŻYSTA DOCELOWO INSPEKTOR/SPECJALISTA
- Numer
- StPr/25/0667
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Zakładanie, prowadzenie i wykonywanie czynności kancelaryjnych w sprawach podlegającychwłaściwości Oddziału Administracyjnego - w systemie EZD;2. Sporządzanie projektów pism i dokumentacji w sprawach podlegających właściwości OddziałuAdministracyjnego, w tym sporządzanie projektów dokumentacji pracowniczej;3. Zajmowanie się szkoleniami dla wszystkich grup zawodowych oraz prowadzenie wykazuwyjazdów służbowych i delegacji;4. Prowadzenie spraw praktykantów, aplikantów i stażystów;5. Prowadzenie spraw ławników, kuratorów społecznych jak również komorników sądowych;6. Prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy;7. Przygotowywanie dokumentacji konkursowej na wolne stanowiska w sądzie;8. Obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;9. Prowadzenie dokumentacji w zakresie edukacji prawnej;10. Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji w ramach Oddziału Administarcyjnego i komórek.Ruchomy czas pracy, rozpoczęcie pracy pomiędzy 7.00 a 8.00 zakończenie po 8 godzinach pracy.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.07.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostały średni personel z dziedziny prawa i pokrewny
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Exell, - Inne:
- 1. wykształcenie wyższe ,co najmniej pierwszego stopnia (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace.2.Znajomość techniki pracy biurowej w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakiet MS OFFICE, umiejętnośc pracy pod presją czasu,pracy w zespole,odporność na stres.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Sąd Rejonowy Będzin
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
- Adres
- Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Aneta Zatoń
- Numer telefonu
- 32 36 88 120
- administracja@bedzin.sr.gov.pl