Kraków,

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

ID: 4326287

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Planowanie podróży służbowych w Egencia i doradzanie możliwych opcji. Wsparcie w nagłych wypadkach podczas podróży służbowych. Wsparcie w składaniu wniosków o wizę lub zaproszenie na podróże służbowe. Regularne rozliczanie faktur w Concur. Zarządzanie harmonogramem Executive i współpraca z zespołem Executive. Rezerwacja hoteli/lotów/pociągów/samochodów/taksówek z uwzględnieniem preferencji interesariuszy. Odprawa przed lotami. Planowanie harmonogramu wydarzeń i dokonywanie odpowiednich rezerwacji. Organizowanie spotkań i rezerwowanie salkonferencyjnych w różnych lokalizacjach. Wsparcie techniczne i administracyjne w zakresie Power Point, Excel, Word, PDF. Pomoc w powtarzających się zadaniach zarządczych (PMP, ACE, wnioski urlopowe). Przetwarzanie zamówień zakupu/wniosków o utworzenie dostawców w myBuy. Pomoc w kalendarzu myMobility (vialto).Przygotowywanie i analiza niezbędnych raportów. Wynagrodzenie nie mniej niż 9355 pln brutto. Miejsce wykonywania pracy: ul. Fabryczna, Kraków oraz praca zdalna.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
  • Numer
  • StPr/25/2395
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Planowanie podróży służbowych w Egencia i doradzanie możliwych opcji. Wsparcie w nagłych wypadkach podczas podróży służbowych. Wsparcie w składaniu wniosków o wizę lub zaproszenie na podróże służbowe. Regularne rozliczanie faktur w Concur. Zarządzanie harmonogramem Executive i współpraca z zespołem Executive. Rezerwacja hoteli/lotów/pociągów/samochodów/taksówek z uwzględnieniem preferencji interesariuszy. Odprawa przed lotami. Planowanie harmonogramu wydarzeń i dokonywanie odpowiednich rezerwacji. Organizowanie spotkań i rezerwowanie salkonferencyjnych w różnych lokalizacjach. Wsparcie techniczne i administracyjne w zakresie Power Point, Excel, Word, PDF. Pomoc w powtarzających się zadaniach zarządczych (PMP, ACE, wnioski urlopowe). Przetwarzanie zamówień zakupu/wniosków o utworzenie dostawców w myBuy. Pomoc w kalendarzu myMobility (vialto).Przygotowywanie i analiza niezbędnych raportów. Wynagrodzenie nie mniej niż 9355 pln brutto. Miejsce wykonywania pracy: ul. Fabryczna, Kraków oraz praca zdalna.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 28.05.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 13.05.2028
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 9 355 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • asystent dyrektora

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
    Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
     
  • Inne:
  • co najmniej 2,5 roku doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, znajomość programu Concur oraz MyBuy

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Gajda
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -