
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Planowanie podróży służbowych w Egencia i doradzanie możliwych opcji. Wsparcie w nagłych wypadkach podczas podróży służbowych. Wsparcie w składaniu wniosków o wizę lub zaproszenie na podróże służbowe. Regularne rozliczanie faktur w Concur. Zarządzanie harmonogramem Executive i współpraca z zespołem Executive. Rezerwacja hoteli/lotów/pociągów/samochodów/taksówek z uwzględnieniem preferencji interesariuszy. Odprawa przed lotami. Planowanie harmonogramu wydarzeń i dokonywanie odpowiednich rezerwacji. Organizowanie spotkań i rezerwowanie salkonferencyjnych w różnych lokalizacjach. Wsparcie techniczne i administracyjne w zakresie Power Point, Excel, Word, PDF. Pomoc w powtarzających się zadaniach zarządczych (PMP, ACE, wnioski urlopowe). Przetwarzanie zamówień zakupu/wniosków o utworzenie dostawców w myBuy. Pomoc w kalendarzu myMobility (vialto).Przygotowywanie i analiza niezbędnych raportów. Wynagrodzenie nie mniej niż 9355 pln brutto. Miejsce wykonywania pracy: ul. Fabryczna, Kraków oraz praca zdalna.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
- Numer
- StPr/25/2395
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Planowanie podróży służbowych w Egencia i doradzanie możliwych opcji. Wsparcie w nagłych wypadkach podczas podróży służbowych. Wsparcie w składaniu wniosków o wizę lub zaproszenie na podróże służbowe. Regularne rozliczanie faktur w Concur. Zarządzanie harmonogramem Executive i współpraca z zespołem Executive. Rezerwacja hoteli/lotów/pociągów/samochodów/taksówek z uwzględnieniem preferencji interesariuszy. Odprawa przed lotami. Planowanie harmonogramu wydarzeń i dokonywanie odpowiednich rezerwacji. Organizowanie spotkań i rezerwowanie salkonferencyjnych w różnych lokalizacjach. Wsparcie techniczne i administracyjne w zakresie Power Point, Excel, Word, PDF. Pomoc w powtarzających się zadaniach zarządczych (PMP, ACE, wnioski urlopowe). Przetwarzanie zamówień zakupu/wniosków o utworzenie dostawców w myBuy. Pomoc w kalendarzu myMobility (vialto).Przygotowywanie i analiza niezbędnych raportów. Wynagrodzenie nie mniej niż 9355 pln brutto. Miejsce wykonywania pracy: ul. Fabryczna, Kraków oraz praca zdalna.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 28.05.2025
- Data zakończenia pracy:
- 13.05.2028
- Wynagrodzenie brutto
- od 9 355 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- asystent dyrektora
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
- Inne:
- co najmniej 2,5 roku doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, znajomość programu Concur oraz MyBuy
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Piotr Gajda
- Numer telefonu
- 126868143
- -