
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i nadzór na terminowym załatwianiem zgłoszeń od mieszkańców w sprawach eksploatacji zasobów Spółdzielni. Telefoniczna obsługa mieszkańców i przygotowanie pisemnych odpowiedzi na wnioski i zgłoszenia. Bezpośredni nadzór nad pracą firm w zakresie sporządzania terenów zewnętrznyc, wewnętrznych oraz w trakcie robót remontowych. Współpraca z Wydziałem Kształtowania Srodowiska w zakresie zgłaszania wniosków o wydanie decyzji i isch realizacja oraz zarządzanie zielenią. Uczestnictwo w okresowych przeglądach roczmych i pięcioletnich stanu technicznego obiektów i budowli będących w zasobach Spółdzielni. Kontrolowanie jakości usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie wywozu nieczystości oraz eksploatacji pojemników na odpady.Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni do 30.05.2025 do godziny 13. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenie o zgodzie naprzetwarzanie danych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej.
Szczegóły
- Oferta pracy
- ADMINISTRATOR BUDYNKÓW
- Numer
- StPr/25/2412
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Przyjmowanie i nadzór na terminowym załatwianiem zgłoszeń od mieszkańców w sprawach eksploatacji zasobów Spółdzielni. Telefoniczna obsługa mieszkańców i przygotowanie pisemnych odpowiedzi na wnioski i zgłoszenia. Bezpośredni nadzór nad pracą firm w zakresie sporządzania terenów zewnętrznyc, wewnętrznych oraz w trakcie robót remontowych. Współpraca z Wydziałem Kształtowania Srodowiska w zakresie zgłaszania wniosków o wydanie decyzji i isch realizacja oraz zarządzanie zielenią. Uczestnictwo w okresowych przeglądach roczmych i pięcioletnich stanu technicznego obiektów i budowli będących w zasobach Spółdzielni. Kontrolowanie jakości usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie wywozu nieczystości oraz eksploatacji pojemników na odpady.Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni do 30.05.2025 do godziny 13. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenie o zgodzie naprzetwarzanie danych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- 01.11.2025
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 800 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- administrator nieruchomości
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2),
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: kreatywność, odpowiedzialność , umiejętność dobrej organizacji pracy, wysoka kultura osobista, zaangażowanie, - Inne:
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administratora budynków lub pokrewne
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
- Adres www
- www.ruczaj-zaborze.krakow.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Pracodawca
- Numer telefonu
- -
- -