
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Wiodące wspieranie programu dla wyznaczonego regionu (w tym analityka, możliwości orkiestracji, ewolucja DTE / organizacji, rozpoznawanie obrazu, RaaS, CRM, contact center, e-commerce i PICOS) z naciskiem na zarządzanie zmianą i produktywność w celu osiągnięcia skutecznej i wydajnej strategii kontaktu obejmującej kanały kontaktu fizycznego, zdalnego i twarzą w twarz. Prowadzenie projektów w zakresie świadomości regionalnej i aktywizacji poprzez przeprowadzanie sesji uświadamiających w celu edukowania organizacji handlowej i kluczowych interesariuszy (Hof, regiony, kierownik projektu, zespół OC) na temat aktualnych produktów, funkcji i strategii firmy związanych z optymalną strategią kontaktu. Prowadzenie ocen luk w dopasowaniu projektów do rynku poprzez opracowywanie i zarządzanie oceną wymaganych i dostępnych możliwości. Analizowanie ukończonych ocen, przeglądanie wyników z zespołami produktowymi podczas identyfikowania luk. Ciągłe wprowadzanie istniejących i nowych funkcji do ocen luk dopasowania. Wspieranie rynków w zapewnianiu zgodności z pośrednimi procedurami sprzedaży detalicznej. We współpracy z zespołem ds. produktu, udostępnianie wszystkich wskaźników KPI dotyczących udostępniania i wdrażania rozwiązań B2B obejmujących infrastrukturę DTE, tj. 70:70:70, orkiestrację nazw projektów, contact center, e-commerce i metryki nazw projektów, w tym rNPS i cNPS. Godziny pracy: 9:00-17:00Miejsce wykonywania pracy: Kraków + praca zdalna.
Szczegóły
- Oferta pracy
- MENEDŻER DS. WDROŻENIA IR CX
- Numer
- StPr/25/2425
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Wiodące wspieranie programu dla wyznaczonego regionu (w tym analityka, możliwości orkiestracji, ewolucja DTE / organizacji, rozpoznawanie obrazu, RaaS, CRM, contact center, e-commerce i PICOS) z naciskiem na zarządzanie zmianą i produktywność w celu osiągnięcia skutecznej i wydajnej strategii kontaktu obejmującej kanały kontaktu fizycznego, zdalnego i twarzą w twarz. Prowadzenie projektów w zakresie świadomości regionalnej i aktywizacji poprzez przeprowadzanie sesji uświadamiających w celu edukowania organizacji handlowej i kluczowych interesariuszy (Hof, regiony, kierownik projektu, zespół OC) na temat aktualnych produktów, funkcji i strategii firmy związanych z optymalną strategią kontaktu. Prowadzenie ocen luk w dopasowaniu projektów do rynku poprzez opracowywanie i zarządzanie oceną wymaganych i dostępnych możliwości. Analizowanie ukończonych ocen, przeglądanie wyników z zespołami produktowymi podczas identyfikowania luk. Ciągłe wprowadzanie istniejących i nowych funkcji do ocen luk dopasowania. Wspieranie rynków w zapewnianiu zgodności z pośrednimi procedurami sprzedaży detalicznej. We współpracy z zespołem ds. produktu, udostępnianie wszystkich wskaźników KPI dotyczących udostępniania i wdrażania rozwiązań B2B obejmujących infrastrukturę DTE, tj. 70:70:70, orkiestrację nazw projektów, contact center, e-commerce i metryki nazw projektów, w tym rNPS i cNPS. Godziny pracy: 9:00-17:00Miejsce wykonywania pracy: Kraków + praca zdalna.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- 01.09.2028
- Wynagrodzenie brutto
- od 29 396 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: biznes, ekonomia, marketing,
Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
- Inne:
- Doświadczenie zawodowe: 12 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym 10 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w działach bankowości i/lub finansów i/lub marketingu. Umiejętności: znajomość rozwiązań cyfrowych B2B i B2C w zakresie aktywacji klientów i konsumentów, zarządzanie zespołem, kierowanie cyfrowym zaangażowaniem handlowym, pośrednimi programami detalicznymi i projektami cross-funkcjonalnymi, wykazywanie się inicjatywą, umiejętność rozwiązywania problemów.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Piotr Gajda
- Numer telefonu
- 126868143
- -