Katowice,

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA INCYDENTEM

ID: 4307772

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Zarządzanie, koordynacja, komunikacja, eskalacja i rozwiązywanie incydentów o wysokim priorytecie w obszarze IT - kontakt z klientami francuskojęzycznymi i anglojęzycznymi z całego świata. Tworzenie i utrzymywanie komunikacji dotyczącej poważnych incydentów. Facylitowanie spotkań zespołów -koordynowanie działań zespołów technicznych w ramach rozwiązywania incydentów krytycznych. Monitorowanie i przegląd pracy zespołów odpowiedzialnych za rozwiązywanie incydentów. Identyfikacja i planowanie projektów poprawy procesów zarządzania incydentami związanymi z infrastrukturą IT.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy - oddział firmy w Katowicach oraz praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Godziny pracy: 9:00-17:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA INCYDENTEM
  • Numer
  • StPr/25/0886
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Zarządzanie, koordynacja, komunikacja, eskalacja i rozwiązywanie incydentów o wysokim priorytecie w obszarze IT - kontakt z klientami francuskojęzycznymi i anglojęzycznymi z całego świata. Tworzenie i utrzymywanie komunikacji dotyczącej poważnych incydentów. Facylitowanie spotkań zespołów -koordynowanie działań zespołów technicznych w ramach rozwiązywania incydentów krytycznych. Monitorowanie i przegląd pracy zespołów odpowiedzialnych za rozwiązywanie incydentów. Identyfikacja i planowanie projektów poprawy procesów zarządzania incydentami związanymi z infrastrukturą IT.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy - oddział firmy w Katowicach oraz praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.05.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 600 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany,
    Uprawnienia: Umiejętność obsługi programów MsOffice,
  • Inne:
  • Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem technicznym klienta wewnętrznego i/lub zewnętrznego. Wymagana znajomość podstawowych zasad i procesów ITIL, szczególnie zarządzania incydentami. Wymagana zdolność do szybkiej i klarownej komunikacji w sytuacjach kryzysowych. Wymagana chęć działania, pozytywne podejście do rozwiązywania problemów. Wymagana zdolność do efektywnego zarządzania zespołem oraz komunikowania się z interesariuszami. Wymagana umiejętność nadzorowania i koordynowania działań zespołu. Wymagana umiejętność prowadzenia spotkań.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Pośrednik Pracy
  • Numer telefonu
  • 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
  • E-mail
  • -