Kraków,

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

ID: 4302932

Logo - OFERTY PUP

Opis zadań: 1. Organizacja pracy w biurze:- zapoznanie z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracownika biurowego,- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacji dokumentacji. 2. Obsługiwanie urządzeń biurowych:- zapoznanie się z rodzajami oraz obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej,- obsługa urządzeń zewnętrznych jak drukarka, skaner, faks, kserokopiarka.3. Zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń w tym: formularze zgłoszeniowe, harmonogramy, dzienniki szkoleń, wnioski egzaminacyjne, listy obecności.- zakładanie i prowadzenie rejestrów i ewidencji komputerowych,- zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń zgodnie w wymaganiami funkcjonującego systemu zapewniania jakości ISO.4. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii, rejestr pism wychodzących i przychodzących:- prowadzenie listy adresowej, pocztowej i telefonicznej,- przyjmowanie korespondencji: zapisywanie jej w dzienniku korespondencyjnym, rozdzielanie poczty,- wysyłanie i odbieranie e-maili,- prezentacja ofert szkoleń na portalach ogłoszeniowych.5. Przyjmowanie i obsługa kursantów:- zapisywanie kursantów na szkolenia,- udzielanie informacji o termiach szkoleń,- przedstawianie oferty szkoleń.

Szczegóły

  • Staż z urzędu pracy
  • SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
  • Numer
  • StPr/25/1231
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Opis zadań
  • 1. Organizacja pracy w biurze:- zapoznanie z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracownika biurowego,- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacji dokumentacji. 2. Obsługiwanie urządzeń biurowych:- zapoznanie się z rodzajami oraz obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej,- obsługa urządzeń zewnętrznych jak drukarka, skaner, faks, kserokopiarka.3. Zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń w tym: formularze zgłoszeniowe, harmonogramy, dzienniki szkoleń, wnioski egzaminacyjne, listy obecności.- zakładanie i prowadzenie rejestrów i ewidencji komputerowych,- zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń zgodnie w wymaganiami funkcjonującego systemu zapewniania jakości ISO.4. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii, rejestr pism wychodzących i przychodzących:- prowadzenie listy adresowej, pocztowej i telefonicznej,- przyjmowanie korespondencji: zapisywanie jej w dzienniku korespondencyjnym, rozdzielanie poczty,- wysyłanie i odbieranie e-maili,- prezentacja ofert szkoleń na portalach ogłoszeniowych.5. Przyjmowanie i obsługa kursantów:- zapisywanie kursantów na szkolenia,- udzielanie informacji o termiach szkoleń,- przedstawianie oferty szkoleń.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 24.03.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Stypendium brutto
  • 1 994,40 PLN
  • System wynagradzania:
  • -
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pozostali pracownicy obsługi biurowej,
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: komunikatywność, obsługa komputera (Word, Excell),
  • Pożądane:
  •      Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
  • Inne:
  • Obsługa programów pocztowych, www.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dominika Czosnyka
  • Numer telefonu
  • 126868159
  • E-mail
  • czosnyka@gupkrakow.pl