
Logo - OFERTY PUP
Opis zadań: 1. Organizacja pracy w biurze:- zapoznanie z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracownika biurowego,- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacji dokumentacji. 2. Obsługiwanie urządzeń biurowych:- zapoznanie się z rodzajami oraz obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej,- obsługa urządzeń zewnętrznych jak drukarka, skaner, faks, kserokopiarka.3. Zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń w tym: formularze zgłoszeniowe, harmonogramy, dzienniki szkoleń, wnioski egzaminacyjne, listy obecności.- zakładanie i prowadzenie rejestrów i ewidencji komputerowych,- zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń zgodnie w wymaganiami funkcjonującego systemu zapewniania jakości ISO.4. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii, rejestr pism wychodzących i przychodzących:- prowadzenie listy adresowej, pocztowej i telefonicznej,- przyjmowanie korespondencji: zapisywanie jej w dzienniku korespondencyjnym, rozdzielanie poczty,- wysyłanie i odbieranie e-maili,- prezentacja ofert szkoleń na portalach ogłoszeniowych.5. Przyjmowanie i obsługa kursantów:- zapisywanie kursantów na szkolenia,- udzielanie informacji o termiach szkoleń,- przedstawianie oferty szkoleń.
Szczegóły
- Staż z urzędu pracy
- SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
- Numer
- StPr/25/1231
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Opis zadań
- 1. Organizacja pracy w biurze:- zapoznanie z obowiązkami związanymi ze stanowiskiem pracownika biurowego,- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacji dokumentacji. 2. Obsługiwanie urządzeń biurowych:- zapoznanie się z rodzajami oraz obsługą urządzeń wykorzystywanych w pracy biurowej,- obsługa urządzeń zewnętrznych jak drukarka, skaner, faks, kserokopiarka.3. Zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń w tym: formularze zgłoszeniowe, harmonogramy, dzienniki szkoleń, wnioski egzaminacyjne, listy obecności.- zakładanie i prowadzenie rejestrów i ewidencji komputerowych,- zakładanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń zgodnie w wymaganiami funkcjonującego systemu zapewniania jakości ISO.4. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii, rejestr pism wychodzących i przychodzących:- prowadzenie listy adresowej, pocztowej i telefonicznej,- przyjmowanie korespondencji: zapisywanie jej w dzienniku korespondencyjnym, rozdzielanie poczty,- wysyłanie i odbieranie e-maili,- prezentacja ofert szkoleń na portalach ogłoszeniowych.5. Przyjmowanie i obsługa kursantów:- zapisywanie kursantów na szkolenia,- udzielanie informacji o termiach szkoleń,- przedstawianie oferty szkoleń.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 24.03.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Stypendium brutto
- 1 994,40 PLN
- System wynagradzania:
- -
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pozostali pracownicy obsługi biurowej,
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: komunikatywność, obsługa komputera (Word, Excell), - Pożądane:
- Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
- Inne:
- Obsługa programów pocztowych, www.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Dominika Czosnyka
- Numer telefonu
- 126868159
- czosnyka@gupkrakow.pl