Kraków,

DYREKTOR DS. USŁUG PERSONALNYCH

ID: 4221698

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za: Wdrażanie polityk i procedur HR. Bliską współpracę ze wszystkimi liderami People Function w Europie, utrzymywanie bliskiego zaangażowania interesariuszy w celu monitorowania i poprawy jakości naszych usług oraz doświadczeń pracowników w całej Europie. Wdrażanie globalnych standardów we wszystkich operacjach. Zarządzanie wszystkimi operacjami HR, w tym zgodnością, listą płac, relacjami pracowniczymi, systemami HR. Digitalizację, cyfryzację usług HR. Opracowywanie i realizację strategii operacji HR zgodnych z ogólnymi celami biznesowymi i wspieranie rozwoju firmy w Europie. Współpracę z kierownictwem wyższego szczebla i innymi regionalnymi zespołami HR w celu zapewnienia zgodności operacji HR z potrzebami biznesowymi. Nadzorowanie codziennych operacji HR, w tym płac, administrowania świadczeniami, zarządzania HRIS, zarządzania danymi pracowników i zgodności z przepisami HR w całej Europie. Zapewnienie spójności i standaryzacji procesów i polityk HR w całym regionie przy jednoczesnym umożliwieniu niezbędnej lokalnej personalizacji. Upewnianie się, że wszystkie operacje HR są zgodne z lokalnymi przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi i polityką firmy. Opracowanie i utrzymanie solidnych procesów audytu w celu monitorowania zgodności i łagodzenia ryzyka związanego z operacjami HR. Kierowanie wdrażaniem i zarządzaniem systemami i technologiami HR w celu usprawnienia i automatyzacji świadczonych usług HR i poprawy doświadczeń pracowników. Współpracowanie z zespołami IT i HRIS, aby zapewnić, że systemy spełniają regionalne potrzeby i są zintegrowane z globalnymi systemami HR.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • DYREKTOR DS. USŁUG PERSONALNYCH
  • Numer
  • StPr/24/6665
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Odpowiedzialność za: Wdrażanie polityk i procedur HR. Bliską współpracę ze wszystkimi liderami People Function w Europie, utrzymywanie bliskiego zaangażowania interesariuszy w celu monitorowania i poprawy jakości naszych usług oraz doświadczeń pracowników w całej Europie. Wdrażanie globalnych standardów we wszystkich operacjach. Zarządzanie wszystkimi operacjami HR, w tym zgodnością, listą płac, relacjami pracowniczymi, systemami HR. Digitalizację, cyfryzację usług HR. Opracowywanie i realizację strategii operacji HR zgodnych z ogólnymi celami biznesowymi i wspieranie rozwoju firmy w Europie. Współpracę z kierownictwem wyższego szczebla i innymi regionalnymi zespołami HR w celu zapewnienia zgodności operacji HR z potrzebami biznesowymi. Nadzorowanie codziennych operacji HR, w tym płac, administrowania świadczeniami, zarządzania HRIS, zarządzania danymi pracowników i zgodności z przepisami HR w całej Europie. Zapewnienie spójności i standaryzacji procesów i polityk HR w całym regionie przy jednoczesnym umożliwieniu niezbędnej lokalnej personalizacji. Upewnianie się, że wszystkie operacje HR są zgodne z lokalnymi przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi i polityką firmy. Opracowanie i utrzymanie solidnych procesów audytu w celu monitorowania zgodności i łagodzenia ryzyka związanego z operacjami HR. Kierowanie wdrażaniem i zarządzaniem systemami i technologiami HR w celu usprawnienia i automatyzacji świadczonych usług HR i poprawy doświadczeń pracowników. Współpracowanie z zespołami IT i HRIS, aby zapewnić, że systemy spełniają regionalne potrzeby i są zintegrowane z globalnymi systemami HR.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 18.12.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 17.12.2027
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 43 750 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • dyrektor do spraw personalnych

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie w biznesie,
    Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany,
     
  • Inne:
  • Ogółem minimum 11 lat i 2 miesiące doświadczenia w dziale zarządzania zasobami ludzkimi, koniecznie w międzynarodowej firmie zajmującej się produkcją żywności i napojów.W tym wyszczególnione:1,5 roku doświadczenia w roli: zastępcy kierownika operacyjnego ds. zasobów ludzkich.3 lata i 10 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierowniczym ds. działalności operacyjnej w dziale zarządzania zasobami ludzkimi.W tym również, co najmniej 3-letnie doświadczenie w globalnej firmie z branży spożywczej i napojów w zakresie:przewodzenia programowi cyfryzacji HR w globalnej firmie z branży spożywczej i napojów,ustalania i kierowania realizacją usług biznesowych dla usług pracowniczych, zarządzania talentami, administracji szkoleniowej, usług w zakresie relacji pracowniczych,identyfikowania i wdrażania możliwości ciągłego doskonalenia procesów HR, takich jak zarządzanie ryzykiem, usprawnianie, cyfryzacja, centralizacja, zarządzanie zmianą.Kierowania i wykorzystywania procesów HR oraz wdrażania inicjatyw HR w funkcjach HR, prowadzenia szkoleń dla liderów z zakresu HR, zarządzania kompleksowym procesem zarządzania talentamiCo najmniej 2 lata i 10 miesięcy doświadczenia w identyfikowaniu i wdrażaniu możliwości ciągłego doskonalenia procesów HR, takich jak zarządzanie ryzykiem, usprawnianie, cyfryzacja, centralizacja, zarządzanie zmianą, w kierowaniu działaniami w zakresie automatyzacji procesów HR.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Gajda
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -