Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za: Wdrażanie polityk i procedur HR. Bliską współpracę ze wszystkimi liderami People Function w Europie, utrzymywanie bliskiego zaangażowania interesariuszy w celu monitorowania i poprawy jakości naszych usług oraz doświadczeń pracowników w całej Europie. Wdrażanie globalnych standardów we wszystkich operacjach. Zarządzanie wszystkimi operacjami HR, w tym zgodnością, listą płac, relacjami pracowniczymi, systemami HR. Digitalizację, cyfryzację usług HR. Opracowywanie i realizację strategii operacji HR zgodnych z ogólnymi celami biznesowymi i wspieranie rozwoju firmy w Europie. Współpracę z kierownictwem wyższego szczebla i innymi regionalnymi zespołami HR w celu zapewnienia zgodności operacji HR z potrzebami biznesowymi. Nadzorowanie codziennych operacji HR, w tym płac, administrowania świadczeniami, zarządzania HRIS, zarządzania danymi pracowników i zgodności z przepisami HR w całej Europie. Zapewnienie spójności i standaryzacji procesów i polityk HR w całym regionie przy jednoczesnym umożliwieniu niezbędnej lokalnej personalizacji. Upewnianie się, że wszystkie operacje HR są zgodne z lokalnymi przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi i polityką firmy. Opracowanie i utrzymanie solidnych procesów audytu w celu monitorowania zgodności i łagodzenia ryzyka związanego z operacjami HR. Kierowanie wdrażaniem i zarządzaniem systemami i technologiami HR w celu usprawnienia i automatyzacji świadczonych usług HR i poprawy doświadczeń pracowników. Współpracowanie z zespołami IT i HRIS, aby zapewnić, że systemy spełniają regionalne potrzeby i są zintegrowane z globalnymi systemami HR.
Szczegóły
- Oferta pracy
- DYREKTOR DS. USŁUG PERSONALNYCH
- Numer
- StPr/24/6665
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za: Wdrażanie polityk i procedur HR. Bliską współpracę ze wszystkimi liderami People Function w Europie, utrzymywanie bliskiego zaangażowania interesariuszy w celu monitorowania i poprawy jakości naszych usług oraz doświadczeń pracowników w całej Europie. Wdrażanie globalnych standardów we wszystkich operacjach. Zarządzanie wszystkimi operacjami HR, w tym zgodnością, listą płac, relacjami pracowniczymi, systemami HR. Digitalizację, cyfryzację usług HR. Opracowywanie i realizację strategii operacji HR zgodnych z ogólnymi celami biznesowymi i wspieranie rozwoju firmy w Europie. Współpracę z kierownictwem wyższego szczebla i innymi regionalnymi zespołami HR w celu zapewnienia zgodności operacji HR z potrzebami biznesowymi. Nadzorowanie codziennych operacji HR, w tym płac, administrowania świadczeniami, zarządzania HRIS, zarządzania danymi pracowników i zgodności z przepisami HR w całej Europie. Zapewnienie spójności i standaryzacji procesów i polityk HR w całym regionie przy jednoczesnym umożliwieniu niezbędnej lokalnej personalizacji. Upewnianie się, że wszystkie operacje HR są zgodne z lokalnymi przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi i polityką firmy. Opracowanie i utrzymanie solidnych procesów audytu w celu monitorowania zgodności i łagodzenia ryzyka związanego z operacjami HR. Kierowanie wdrażaniem i zarządzaniem systemami i technologiami HR w celu usprawnienia i automatyzacji świadczonych usług HR i poprawy doświadczeń pracowników. Współpracowanie z zespołami IT i HRIS, aby zapewnić, że systemy spełniają regionalne potrzeby i są zintegrowane z globalnymi systemami HR.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 18.12.2024
- Data zakończenia pracy:
- 17.12.2027
- Wynagrodzenie brutto
- od 43 750 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- dyrektor do spraw personalnych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie w biznesie,
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany,
- Inne:
- Ogółem minimum 11 lat i 2 miesiące doświadczenia w dziale zarządzania zasobami ludzkimi, koniecznie w międzynarodowej firmie zajmującej się produkcją żywności i napojów.W tym wyszczególnione:1,5 roku doświadczenia w roli: zastępcy kierownika operacyjnego ds. zasobów ludzkich.3 lata i 10 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierowniczym ds. działalności operacyjnej w dziale zarządzania zasobami ludzkimi.W tym również, co najmniej 3-letnie doświadczenie w globalnej firmie z branży spożywczej i napojów w zakresie:przewodzenia programowi cyfryzacji HR w globalnej firmie z branży spożywczej i napojów,ustalania i kierowania realizacją usług biznesowych dla usług pracowniczych, zarządzania talentami, administracji szkoleniowej, usług w zakresie relacji pracowniczych,identyfikowania i wdrażania możliwości ciągłego doskonalenia procesów HR, takich jak zarządzanie ryzykiem, usprawnianie, cyfryzacja, centralizacja, zarządzanie zmianą.Kierowania i wykorzystywania procesów HR oraz wdrażania inicjatyw HR w funkcjach HR, prowadzenia szkoleń dla liderów z zakresu HR, zarządzania kompleksowym procesem zarządzania talentamiCo najmniej 2 lata i 10 miesięcy doświadczenia w identyfikowaniu i wdrażaniu możliwości ciągłego doskonalenia procesów HR, takich jak zarządzanie ryzykiem, usprawnianie, cyfryzacja, centralizacja, zarządzanie zmianą, w kierowaniu działaniami w zakresie automatyzacji procesów HR.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Piotr Gajda
- Numer telefonu
- 126868143
- -