Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.
Szczegóły
- Oferta pracy
- KONSULTANT CALL CENTER
- Numer
- StPr/24/3264
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 06.06.2024
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 8 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1),
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu, Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja, Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych, - Inne:
- Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- BLACK LION SP. Z O.O.
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -