Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:1. Planowanie, organizowanie i realizowanie zadań należących do zakresu działania podległej sekcji;2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego;4. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, konserwacyjno-remontowej dla obiektów budowlanych wymaganych przepisami państwowymi i resortowymi;5. Udział w opracowaniu wieloletnich planów inwestycji i remontów oraz opracowywanie rocznych planów remontów, konserwacji i napraw obiektów budowlanych;6. Przygotowanie dokumentacji oraz załatwienie wszelkich spraw związanych z realizacją zadań remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych (opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, technicznego wykonania i odbioru robót remontowych, wniosków o rozpoczęcie postępowań przetargowych, projektów umów, zamówień);7. Organizowanie, nadzorowanie, odbieranie i rozliczanie zadań remontowych, konserwacyjno-naprawczych obiektów budowlanych i infrastruktury realizowanych w systemie zleconym i gospodarczym.8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.
Szczegóły
- Oferta pracy
- KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI, INFRASTRUKTURA.
- Numer
- StPr/24/5600
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Medweckiego 10, 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Ogólny zakres obowiązków:1. Planowanie, organizowanie i realizowanie zadań należących do zakresu działania podległej sekcji;2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego;4. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, konserwacyjno-remontowej dla obiektów budowlanych wymaganych przepisami państwowymi i resortowymi;5. Udział w opracowaniu wieloletnich planów inwestycji i remontów oraz opracowywanie rocznych planów remontów, konserwacji i napraw obiektów budowlanych;6. Przygotowanie dokumentacji oraz załatwienie wszelkich spraw związanych z realizacją zadań remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych (opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, technicznego wykonania i odbioru robót remontowych, wniosków o rozpoczęcie postępowań przetargowych, projektów umów, zamówień);7. Organizowanie, nadzorowanie, odbieranie i rozliczanie zadań remontowych, konserwacyjno-naprawczych obiektów budowlanych i infrastruktury realizowanych w systemie zleconym i gospodarczym.8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 25.09.2024
- Data zakończenia pracy:
- 25.12.2024
- Wynagrodzenie brutto
- od 7 700 do 9 120 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- administrator nieruchomości
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 5),
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące, kierunek: budownictwo,
Uprawnienia: biegła znajomość MS Office, - Inne:
- Wykształcenie średnie/wyższe w zakresie budownictwa lądowego. Uprawnienia budowlane i świadectwa kwalifikacyjne związane z kierunkiem wykształcenia. Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie eksploatacji i technicznego utrzymania obiektów budowlanych. Doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołami pracowników w branży technicznej. Bardzo dobra znajomość branży budowlanej w tym znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i zamówień publicznych. Bardzo dobra znajomość MS Office. Umiejętność wykonywania kosztorysów na roboty budowlane oraz obsługi programu do kosztorysowania, np. ZUZIA. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP lub ZWSI RON.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
- Adres www
- http://8bltr.wp.mil.pl/
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Paweł Grzyb
- Numer telefonu
- 261-136-267
- 8bltr.sekretariat@ron.mil.pl