Balice,

KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI, INFRASTRUKTURA.

ID: 4210449

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:1. Planowanie, organizowanie i realizowanie zadań należących do zakresu działania podległej sekcji;2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego;4. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, konserwacyjno-remontowej dla obiektów budowlanych wymaganych przepisami państwowymi i resortowymi;5. Udział w opracowaniu wieloletnich planów inwestycji i remontów oraz opracowywanie rocznych planów remontów, konserwacji i napraw obiektów budowlanych;6. Przygotowanie dokumentacji oraz załatwienie wszelkich spraw związanych z realizacją zadań remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych (opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, technicznego wykonania i odbioru robót remontowych, wniosków o rozpoczęcie postępowań przetargowych, projektów umów, zamówień);7. Organizowanie, nadzorowanie, odbieranie i rozliczanie zadań remontowych, konserwacyjno-naprawczych obiektów budowlanych i infrastruktury realizowanych w systemie zleconym i gospodarczym.8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI, INFRASTRUKTURA.
  • Numer
  • StPr/24/5600
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Medweckiego 10, 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Ogólny zakres obowiązków:1. Planowanie, organizowanie i realizowanie zadań należących do zakresu działania podległej sekcji;2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego;4. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, konserwacyjno-remontowej dla obiektów budowlanych wymaganych przepisami państwowymi i resortowymi;5. Udział w opracowaniu wieloletnich planów inwestycji i remontów oraz opracowywanie rocznych planów remontów, konserwacji i napraw obiektów budowlanych;6. Przygotowanie dokumentacji oraz załatwienie wszelkich spraw związanych z realizacją zadań remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych (opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, technicznego wykonania i odbioru robót remontowych, wniosków o rozpoczęcie postępowań przetargowych, projektów umów, zamówień);7. Organizowanie, nadzorowanie, odbieranie i rozliczanie zadań remontowych, konserwacyjno-naprawczych obiektów budowlanych i infrastruktury realizowanych w systemie zleconym i gospodarczym.8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 25.09.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 25.12.2024
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 7 700 do 9 120 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • administrator nieruchomości

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 5),
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące, kierunek: budownictwo,
      Uprawnienia: biegła znajomość MS Office,
  • Inne:
  • Wykształcenie średnie/wyższe w zakresie budownictwa lądowego. Uprawnienia budowlane i świadectwa kwalifikacyjne związane z kierunkiem wykształcenia. Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie eksploatacji i technicznego utrzymania obiektów budowlanych. Doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołami pracowników w branży technicznej. Bardzo dobra znajomość branży budowlanej w tym znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i zamówień publicznych. Bardzo dobra znajomość MS Office. Umiejętność wykonywania kosztorysów na roboty budowlane oraz obsługi programu do kosztorysowania, np. ZUZIA. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP lub ZWSI RON.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
  • Adres www
  • http://8bltr.wp.mil.pl/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Paweł Grzyb
  • Numer telefonu
  • 261-136-267
  • E-mail
  • 8bltr.sekretariat@ron.mil.pl