Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień w tym : sporządzanie dokumentacji postępowań na podstawie wniosków przekazanych od działów, udział w pracach komisji przetargowych, przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, obsługa platformy zakupowej, prowadzenie rejestrów dot. zamówień, segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów dot. zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi Spółki, zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych
Szczegóły
- Oferta pracy
- STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ (O)
- Numer
- StPr/24/3994
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Sienna 4, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień w tym : sporządzanie dokumentacji postępowań na podstawie wniosków przekazanych od działów, udział w pracach komisji przetargowych, przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, obsługa platformy zakupowej, prowadzenie rejestrów dot. zamówień, segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów dot. zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi Spółki, zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 31.10.2024
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane wykształcenie prawnicze, doświadczenie min. 2 lata (ogólnie), biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umoejętność pracy w zespole oraz dobra umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, wymagane doświadczenie w prowadzeniu postepowań w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz. 7.00-15.00. Wynagrodzenie 5 500 zł brutto. Kontakt: "Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej" S.A., ul. Sienna 4, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt telefoniczny: 664 429 626, CV można przesyłać na adres e-mail: pyrek@mpec.tarnow.pl
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- "MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ" SPÓŁKA AKCYJNA
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
- Adres
- Sienna 4, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Regina Pyrek
- Numer telefonu
- 664 429 626
- pyrek@mpec.tarnow.pl