Tarnów,

STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ (O)

ID: 4209894

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień w tym : sporządzanie dokumentacji postępowań na podstawie wniosków przekazanych od działów, udział w pracach komisji przetargowych, przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, obsługa platformy zakupowej, prowadzenie rejestrów dot. zamówień, segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów dot. zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi Spółki, zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ (O)
  • Numer
  • StPr/24/3994
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Sienna 4, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień w tym : sporządzanie dokumentacji postępowań na podstawie wniosków przekazanych od działów, udział w pracach komisji przetargowych, przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, obsługa platformy zakupowej, prowadzenie rejestrów dot. zamówień, segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów dot. zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi Spółki, zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 31.10.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw zamówień publicznych

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane wykształcenie prawnicze, doświadczenie min. 2 lata (ogólnie), biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umoejętność pracy w zespole oraz dobra umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, wymagane doświadczenie w prowadzeniu postepowań w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz. 7.00-15.00. Wynagrodzenie 5 500 zł brutto. Kontakt: "Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej" S.A., ul. Sienna 4, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt telefoniczny: 664 429 626, CV można przesyłać na adres e-mail: pyrek@mpec.tarnow.pl

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • "MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ" SPÓŁKA AKCYJNA
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
  • Adres
  • Sienna 4, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Regina Pyrek
  • Numer telefonu
  • 664 429 626
  • E-mail
  • pyrek@mpec.tarnow.pl