Oświęcim,

ARCHIWISTA

ID: 4209480

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie składnicy akt w Ośrodku, w tym:- bieżące kompletowanie teczek aktowych klientów pomocy społecznej;- ewidencjonowanie wydawanych / wypożyczanych teczek aktowych pracownikom Ośrodka;- przyjmowanie do składnicy akt Ośrodka i przechowywanie w niej dokumentacji wytworzonej przez poszczególne komórki organizacyjne Ośrodka;- współpraca w zakresie prawidłowego korzystania z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej obowiązującej w Ośrodku.2. Organizowanie i przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym współpraca prowadzona z archiwum państwowym. 3. Kontrola i opisywanie faktur, rachunków dkumentujących zakup dostaw, usług i robót budowlanych, a w szczególności czuwanie nad terminową płatnością wynikających z nich zobowiązań.4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem budynków i mienia Ośrodka oraz spraw odszkodowawczych.5. Prowadzenie niezbędnej ewidencji i dokumentacji technicznej budynków i lokali Ośrodka, zgodnie z wymaganiami aktualnego prawa budowlanego i innych przepisów prawa w tym względzie. Organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali Ośrodka, przygotowywanie zakresów rzeczowych i dokumentacji do realizacji inwestycji , remontów oraz napraw bieżących.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • ARCHIWISTA
  • Numer
  • StPr/jokr/24/1221
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Prowadzenie składnicy akt w Ośrodku, w tym:- bieżące kompletowanie teczek aktowych klientów pomocy społecznej;- ewidencjonowanie wydawanych / wypożyczanych teczek aktowych pracownikom Ośrodka;- przyjmowanie do składnicy akt Ośrodka i przechowywanie w niej dokumentacji wytworzonej przez poszczególne komórki organizacyjne Ośrodka;- współpraca w zakresie prawidłowego korzystania z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej obowiązującej w Ośrodku.2. Organizowanie i przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym współpraca prowadzona z archiwum państwowym. 3. Kontrola i opisywanie faktur, rachunków dkumentujących zakup dostaw, usług i robót budowlanych, a w szczególności czuwanie nad terminową płatnością wynikających z nich zobowiązań.4. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem budynków i mienia Ośrodka oraz spraw odszkodowawczych.5. Prowadzenie niezbędnej ewidencji i dokumentacji technicznej budynków i lokali Ośrodka, zgodnie z wymaganiami aktualnego prawa budowlanego i innych przepisów prawa w tym względzie. Organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali Ośrodka, przygotowywanie zakresów rzeczowych i dokumentacji do realizacji inwestycji , remontów oraz napraw bieżących.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 28.02.2025
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • archiwista

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie min. średnie. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP. Zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ze zm.) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która n ie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Nieposzlakowana opinia.6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.7. Biegła umiejętność obsługi komputera.8. Znajomość następujących aktów prawnych:- Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w szczególności art. 5, 6, 12, 33-36a (Dz. U. z 2020r. poz. 164 ze zm.);- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1530 ze zm.) w zakresie odnoszącym się do finansów jednostek samorządu terytorialnego;- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 572 ze zm.);- Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2019r. (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781);- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wraz z aktami wykonawczymi do w/w ustaw. 9. Posiadanie ogólnej wiedzy w zakresie zasad prawnych dot. ochrony danych osobowych. Wymagania dodatkowe:- wysoka kultura osobista;- preferowane zatrudnienie w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego;- komunikatywność słowna i pisemna rozumiana jako umiejętność wyrażania swoich myśli i opinii w sposób jasny i precyzyjny zarówno w mowie, jak i w piśmie;- samodzielność, staranność, sumienność, terminowość;- umiejętność dobrej organizacji pracy.Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B. Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00; wtorek od 7:00 do 17:00; piątek od 7:00 do 13:00.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
  • Adres www
  • https://www.mops-oswiecim.pl/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
  • Adres
  • Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -