Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.
Szczegóły
- Oferta pracy
- IT SERVICE DESK TECHNICIAN
- Numer
- StPr/24/6491
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2025
- Data zakończenia pracy:
- 01.01.2028
- Wynagrodzenie brutto
- od 8 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik wsparcia informatycznego (help desk)
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
- Inne:
- Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Piotr Gajda
- Numer telefonu
- 126868143
- -