Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3. Pełnienie funkcji punktu eskalacji kluczowych problemów związanych z satysfakcją klienta i odpowiedzialność za koordynowanie wewnętrznej współpracy w celu rozwiązania krytycznych problemów klienta, działanie jako rzecznik klienta. 4. Zarządzanie oświadczeniem o pracy i odnowieniami umów. Również odpowiedzialny za funkcje zarządzania kontami, w tym działania zarządcze. 5. Osiąganie celów zarządzania sprzedażą i dywersyfikacji portfela poprzez budowanie odpowiedniego kanału sprzedaży. 6. Udział w strategiach technologicznych klienta i definiowanie planu działania poprzez wykorzystanie spostrzeżeń/rozwiązań branżowych HCL. 7. Doradzanie wewnętrznym zespołom ds. produktów i rozwiązań w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań. 8. Proaktywne lokalizowanie luk w bieżących dostawach i tworzenie uzasadnienia biznesowego dla ulepszonych ofert usług. 9. Badania, nauka i utrzymanie zrozumienia trendów branżowych klienta oraz usług i ofert produktów HCL, które można rozszerzyć na klienta. 10. Udział w podróżach do lokalizacji klienta i innych powiązanych wydarzeniach w razie potrzeby.Miejsce wykonywania pracy: KRAKÓW, ul. Opolska, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna
Szczegóły
- Oferta pracy
- KIEROWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
- Numer
- StPr/24/6497
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3. Pełnienie funkcji punktu eskalacji kluczowych problemów związanych z satysfakcją klienta i odpowiedzialność za koordynowanie wewnętrznej współpracy w celu rozwiązania krytycznych problemów klienta, działanie jako rzecznik klienta. 4. Zarządzanie oświadczeniem o pracy i odnowieniami umów. Również odpowiedzialny za funkcje zarządzania kontami, w tym działania zarządcze. 5. Osiąganie celów zarządzania sprzedażą i dywersyfikacji portfela poprzez budowanie odpowiedniego kanału sprzedaży. 6. Udział w strategiach technologicznych klienta i definiowanie planu działania poprzez wykorzystanie spostrzeżeń/rozwiązań branżowych HCL. 7. Doradzanie wewnętrznym zespołom ds. produktów i rozwiązań w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań. 8. Proaktywne lokalizowanie luk w bieżących dostawach i tworzenie uzasadnienia biznesowego dla ulepszonych ofert usług. 9. Badania, nauka i utrzymanie zrozumienia trendów branżowych klienta oraz usług i ofert produktów HCL, które można rozszerzyć na klienta. 10. Udział w podróżach do lokalizacji klienta i innych powiązanych wydarzeniach w razie potrzeby.Miejsce wykonywania pracy: KRAKÓW, ul. Opolska, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 09.12.2024
- Data zakończenia pracy:
- 08.12.2027
- Wynagrodzenie brutto
- od 20 625 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne,
Języki: hindi (hinduski), w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
- Inne:
- poziom wykształcenia: wyższe- tytuł inżyniera. Doświadczenie zawodowe: 7 lat ( stanowiska kierownicze ).Umiejętności: Umiejętność zarządzania zespołem. Umiejętności negocjacyjne i analityczne, otwartość na uczenie się nowych rzeczy. Tworzenie raportów. Ukończony kurs lub studia podyplomowe na kierunku Zarządzania.Znajomość języków obcych:. język angielski na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie i w piśmie; język hindi - na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Piotr Gajda
- Numer telefonu
- 126868143
- -