Kraków,

KIEROWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA

ID: 4209360

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3. Pełnienie funkcji punktu eskalacji kluczowych problemów związanych z satysfakcją klienta i odpowiedzialność za koordynowanie wewnętrznej współpracy w celu rozwiązania krytycznych problemów klienta, działanie jako rzecznik klienta. 4. Zarządzanie oświadczeniem o pracy i odnowieniami umów. Również odpowiedzialny za funkcje zarządzania kontami, w tym działania zarządcze. 5. Osiąganie celów zarządzania sprzedażą i dywersyfikacji portfela poprzez budowanie odpowiedniego kanału sprzedaży. 6. Udział w strategiach technologicznych klienta i definiowanie planu działania poprzez wykorzystanie spostrzeżeń/rozwiązań branżowych HCL. 7. Doradzanie wewnętrznym zespołom ds. produktów i rozwiązań w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań. 8. Proaktywne lokalizowanie luk w bieżących dostawach i tworzenie uzasadnienia biznesowego dla ulepszonych ofert usług. 9. Badania, nauka i utrzymanie zrozumienia trendów branżowych klienta oraz usług i ofert produktów HCL, które można rozszerzyć na klienta. 10. Udział w podróżach do lokalizacji klienta i innych powiązanych wydarzeniach w razie potrzeby.Miejsce wykonywania pracy: KRAKÓW, ul. Opolska, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KIEROWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA
  • Numer
  • StPr/24/6497
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3. Pełnienie funkcji punktu eskalacji kluczowych problemów związanych z satysfakcją klienta i odpowiedzialność za koordynowanie wewnętrznej współpracy w celu rozwiązania krytycznych problemów klienta, działanie jako rzecznik klienta. 4. Zarządzanie oświadczeniem o pracy i odnowieniami umów. Również odpowiedzialny za funkcje zarządzania kontami, w tym działania zarządcze. 5. Osiąganie celów zarządzania sprzedażą i dywersyfikacji portfela poprzez budowanie odpowiedniego kanału sprzedaży. 6. Udział w strategiach technologicznych klienta i definiowanie planu działania poprzez wykorzystanie spostrzeżeń/rozwiązań branżowych HCL. 7. Doradzanie wewnętrznym zespołom ds. produktów i rozwiązań w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań. 8. Proaktywne lokalizowanie luk w bieżących dostawach i tworzenie uzasadnienia biznesowego dla ulepszonych ofert usług. 9. Badania, nauka i utrzymanie zrozumienia trendów branżowych klienta oraz usług i ofert produktów HCL, które można rozszerzyć na klienta. 10. Udział w podróżach do lokalizacji klienta i innych powiązanych wydarzeniach w razie potrzeby.Miejsce wykonywania pracy: KRAKÓW, ul. Opolska, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 09.12.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 08.12.2027
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 20 625 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne,
    Języki: hindi (hinduski), w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
     
  • Inne:
  • poziom wykształcenia: wyższe- tytuł inżyniera. Doświadczenie zawodowe: 7 lat ( stanowiska kierownicze ).Umiejętności: Umiejętność zarządzania zespołem. Umiejętności negocjacyjne i analityczne, otwartość na uczenie się nowych rzeczy. Tworzenie raportów. Ukończony kurs lub studia podyplomowe na kierunku Zarządzania.Znajomość języków obcych:. język angielski na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie i w piśmie; język hindi - na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Gajda
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -