Logo - OFERTY PUP
Opis zadań: 1. Zapoznanie się z podstawowymi aktami prawnymi, m.in. z: statutem jednostki, regulaminem organizacyjnym jednostki ze szczególnym uwzględnieniem zadań Wydziału, rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, regulaminem pracy jednostki ze szczególnym uwzględnieniem praw i obowiązków pracowników, zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony ppoż., zasadami bezpieczeństwa informacji ze szczególnym uwzględnieniem zakresu ochrony danych osobowych, Kodeksem postępowania etycznego, Zintegrowanym Systemem Zarządzania w jednostce.2. Pomoc w zakresie prowadzonej na stanowisku pracy analizy programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy m.in. krajowych, unijnych i zagranicznych na zadania własne jednostki.3. Pomoc w zakresie monitoringu dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie działań.4. Pomoc w zakresie współpracy z komórkami organizacyjnymi, jednostkami organizacyjnymi, organizacjami pozarządowymi oraz potencjalnymi partnerami w zakresie możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację wspólnych działań w zakresie edukacji, kultury, opieki i pomocy społecznej.5. Pomoc przy gromadzeniu danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej oraz w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie wraz z pełną dokumentacją towarzyszącą zgodnie z wytycznymi programowymi, w tym m.in. przekazanie ich do instytucji prowadzącej nabór w wyznaczonym terminie, kontakt/negocjacje z Instytucjami Finansującymi w sprawach związanych z właściwym przygotowaniem i złożeniem wniosków o dofinansowanie, monitorowanie złożonych wniosków o dofinansowanie, składanie korekt i uzupełnień do złożonych wniosków.6. Pomoc w zakresie prowadzenia dokumentacji wnioskowanych przez jednostkę projektów w zakresie edukacji, kultury, dziennej opieki społecznej i ośrodków opiekuńczo-wychowawczych od momentu złożenia wniosku o dofinansowanie, przygotowanie i kompletowanie załączników do momentu podpisania umowy o dofinansowanie.7. Pomoc przy prowadzeniu i aktualizacji bazy danych na temat projektów unijnych i krajowych planowanych do realizacji i realizowanych przez jednostkę w dziedzinie edukacji, kultury i dziennej opieki i pomocy społecznej.8. Pomoc w zakresie współpracy ze szkołami powiatowymi merytorycznie odpowiedzialnymi za przebieg zadań w zakresie realizowanych przez nie projektów z programu Erasmus+.9. Pomoc przy czynnościach archiwizacyjnych dokumentacji z zakresu działania Wydziału.10. Przygotowywanie i przekazywanie do publikowania na stronach internetowych jednostki informacji o pracy Wydziału zgodnie z zakresem wykonywanych zadań.11. Wykonywanie stosownie do swoich właściwości postanowień zawartych umów z udziałem jednostki.12. Współdziałanie z innymi wydziałami w celu skutecznej i prawidłowej realizacji zadań.13. Wykonywanie innych poleceń i zadań kierownictwa.
Szczegóły
- Staż z urzędu pracy
- MŁODSZY REFERENT (S)
- Numer
- StPr/24/4131
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
- Opis zadań
- 1. Zapoznanie się z podstawowymi aktami prawnymi, m.in. z: statutem jednostki, regulaminem organizacyjnym jednostki ze szczególnym uwzględnieniem zadań Wydziału, rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, regulaminem pracy jednostki ze szczególnym uwzględnieniem praw i obowiązków pracowników, zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony ppoż., zasadami bezpieczeństwa informacji ze szczególnym uwzględnieniem zakresu ochrony danych osobowych, Kodeksem postępowania etycznego, Zintegrowanym Systemem Zarządzania w jednostce.2. Pomoc w zakresie prowadzonej na stanowisku pracy analizy programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy m.in. krajowych, unijnych i zagranicznych na zadania własne jednostki.3. Pomoc w zakresie monitoringu dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie działań.4. Pomoc w zakresie współpracy z komórkami organizacyjnymi, jednostkami organizacyjnymi, organizacjami pozarządowymi oraz potencjalnymi partnerami w zakresie możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację wspólnych działań w zakresie edukacji, kultury, opieki i pomocy społecznej.5. Pomoc przy gromadzeniu danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej oraz w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie wraz z pełną dokumentacją towarzyszącą zgodnie z wytycznymi programowymi, w tym m.in. przekazanie ich do instytucji prowadzącej nabór w wyznaczonym terminie, kontakt/negocjacje z Instytucjami Finansującymi w sprawach związanych z właściwym przygotowaniem i złożeniem wniosków o dofinansowanie, monitorowanie złożonych wniosków o dofinansowanie, składanie korekt i uzupełnień do złożonych wniosków.6. Pomoc w zakresie prowadzenia dokumentacji wnioskowanych przez jednostkę projektów w zakresie edukacji, kultury, dziennej opieki społecznej i ośrodków opiekuńczo-wychowawczych od momentu złożenia wniosku o dofinansowanie, przygotowanie i kompletowanie załączników do momentu podpisania umowy o dofinansowanie.7. Pomoc przy prowadzeniu i aktualizacji bazy danych na temat projektów unijnych i krajowych planowanych do realizacji i realizowanych przez jednostkę w dziedzinie edukacji, kultury i dziennej opieki i pomocy społecznej.8. Pomoc w zakresie współpracy ze szkołami powiatowymi merytorycznie odpowiedzialnymi za przebieg zadań w zakresie realizowanych przez nie projektów z programu Erasmus+.9. Pomoc przy czynnościach archiwizacyjnych dokumentacji z zakresu działania Wydziału.10. Przygotowywanie i przekazywanie do publikowania na stronach internetowych jednostki informacji o pracy Wydziału zgodnie z zakresem wykonywanych zadań.11. Wykonywanie stosownie do swoich właściwości postanowień zawartych umów z udziałem jednostki.12. Współdziałanie z innymi wydziałami w celu skutecznej i prawidłowej realizacji zadań.13. Wykonywanie innych poleceń i zadań kierownictwa.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 25.11.2024
- Data zakończenia pracy:
- 25.02.2025
- Stypendium brutto
- 1 994,4 PLN
- System wynagradzania:
- -
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- Staż realizowany będzie w ramach projektu pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu tarnowskiego i m. Tarnów (II) - SZANSA NA SUKCES, program Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu.Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Praca w Tarnowie, od pon.- pt., w godz. 07:00-15:00 lub 07:00-14:00
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
- Adres
- Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Pośrednicy pracy
- Numer telefonu
- 14 688 23 57, 14 688 23 58, 14 688 23 55
- -