Katowice,

INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI (DS. 131.17.2024)

ID: 4207765

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS. 131.17.2024- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze inspektor/starszy inspektor ds. administrowania obiektami użytkowanymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach w Dziale Obsługi Administracyjnej MOPS Katowice, ul. Wita Stwosza 7- Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na stałe - Liczba lub wymiar etatu :1 etat- Miejsce pracy: teren miasta Katowice- Zakres zadań na stanowisku:1) Zarządzanie obiektami pozostającymi w dyspozycji MOPS Katowice, dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 2) Prowadzenie i nadzór nad sprawami związanymi z utrzymaniem należytego stanu technicznego, ochroną obiektów, zabezpieczeniem przeciwpożarowym oraz utrzymaniem porządku i czystości w obiektach i terenach przyległych3) Zlecanie prac i nadzór nad usuwaniem bieżących awarii w obiektach MOPS, w tym zdarzeń wynikłych po godzinach pracy Ośrodka4) Prowadzenie spraw związanych z cyklicznymi przeglądami technicznymi /kontrolami budynków instalacji, sprzętu p/poż. i infrastruktury technicznej, zgodnie z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, w budynkach dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 5) Nadzór nad prawidłowym i terminowym zlecaniem przeglądów/kontroli budynków, instalacji, sprzętu p/poż. i infrastruktury technicznej przez administratorów pozostałych budynków MOPS6) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów do przetargu na usługi porządkowe w jednostkach MOPS, usługi ochrony fizycznej w obiekcie przy ul. Wita Stwosza 7, nadzorowania oraz rozliczania tych usług po zawarciu umowy z wykonawcami 7) Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków/lokali dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 8) Przygotowywanie i bieżące aktualizowanie wykazu przeglądów technicznych oraz usług obowiązkowych9) Przygotowywanie planu wydatków związanych z przeglądami i usługami obowiązkowymi oraz porządkowymi 10) Nadzór nad jakością usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie obsługi nieruchomości (ochrona obiektów, usługi porządkowe, remonty, naprawy serwisowe itp.)11) Pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności architektonicznej- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi :1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem,2) konieczność przemieszczania się w budynkach i lokalach na terenie miasta 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) wykonywanie zadań pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem5) kontakt telefoniczny, osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem zewnętrznym i wewnętrznym- Naszym pracownikom oferujmy1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2. wynagrodzenie miesięczne złożone z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego w wysokości od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy oraz dodatku motywacyjnego3. dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka",4. nagrody roczne i półroczne,5. nagrody jubileuszowe,6. pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, pożyczki remontowe, pakiet Medicover sport),7. możliwość uczestnictwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,8. możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,9. rozwój osobisty i zawodowy,10. możliwość udziału w nieodpłatnych szkoleniach,11. możliwość uzyskania dofinansowania do podyplomowych studiów kierunkowych,12. możliwość nieodpłatnego korzystania z biblioteki zakładowej- Godziny pracy: 7:30 do 15:30.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI (DS. 131.17.2024)
  • Numer
  • StPr/24/2792
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS. 131.17.2024- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze inspektor/starszy inspektor ds. administrowania obiektami użytkowanymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach w Dziale Obsługi Administracyjnej MOPS Katowice, ul. Wita Stwosza 7- Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na stałe - Liczba lub wymiar etatu :1 etat- Miejsce pracy: teren miasta Katowice- Zakres zadań na stanowisku:1) Zarządzanie obiektami pozostającymi w dyspozycji MOPS Katowice, dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 2) Prowadzenie i nadzór nad sprawami związanymi z utrzymaniem należytego stanu technicznego, ochroną obiektów, zabezpieczeniem przeciwpożarowym oraz utrzymaniem porządku i czystości w obiektach i terenach przyległych3) Zlecanie prac i nadzór nad usuwaniem bieżących awarii w obiektach MOPS, w tym zdarzeń wynikłych po godzinach pracy Ośrodka4) Prowadzenie spraw związanych z cyklicznymi przeglądami technicznymi /kontrolami budynków instalacji, sprzętu p/poż. i infrastruktury technicznej, zgodnie z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, w budynkach dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 5) Nadzór nad prawidłowym i terminowym zlecaniem przeglądów/kontroli budynków, instalacji, sprzętu p/poż. i infrastruktury technicznej przez administratorów pozostałych budynków MOPS6) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów do przetargu na usługi porządkowe w jednostkach MOPS, usługi ochrony fizycznej w obiekcie przy ul. Wita Stwosza 7, nadzorowania oraz rozliczania tych usług po zawarciu umowy z wykonawcami 7) Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków/lokali dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 8) Przygotowywanie i bieżące aktualizowanie wykazu przeglądów technicznych oraz usług obowiązkowych9) Przygotowywanie planu wydatków związanych z przeglądami i usługami obowiązkowymi oraz porządkowymi 10) Nadzór nad jakością usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie obsługi nieruchomości (ochrona obiektów, usługi porządkowe, remonty, naprawy serwisowe itp.)11) Pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności architektonicznej- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi :1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem,2) konieczność przemieszczania się w budynkach i lokalach na terenie miasta 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) wykonywanie zadań pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem5) kontakt telefoniczny, osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem zewnętrznym i wewnętrznym- Naszym pracownikom oferujmy1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2. wynagrodzenie miesięczne złożone z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego w wysokości od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy oraz dodatku motywacyjnego3. dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka",4. nagrody roczne i półroczne,5. nagrody jubileuszowe,6. pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, pożyczki remontowe, pakiet Medicover sport),7. możliwość uczestnictwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,8. możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,9. rozwój osobisty i zawodowy,10. możliwość udziału w nieodpłatnych szkoleniach,11. możliwość uzyskania dofinansowania do podyplomowych studiów kierunkowych,12. możliwość nieodpłatnego korzystania z biblioteki zakładowej- Godziny pracy: 7:30 do 15:30.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 25.11.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 700 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe 1) posiadanie obywatelstwa polskiego2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) co najmniej 3 letni staż pracy5) doświadczenie we współpracy z podmiotami zewnętrznymi w ramach obsługi administracyjnej (np. remonty, usługi sprzątania, konserwacje, usługi ochrony itp.) lub na podobnym stanowisku6) prawo jazdy kategorii B7) umiejętność czytania dokumentacji technicznej8) umiejętność prowadzenia książek obiektów budowlanych9) znajomość przepisów ustawy o zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami10) umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, podmiotami zewnętrznymi11) duży poziom samodzielności12) bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów13) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna)14) zdolności negocjacyjne, komunikatywność i wysoka kultura osobista15) dyspozycyjność i zaangażowanieWymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:Wykształcenie wyższe techniczne, znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
  • Adres www
  • www.mops.katowice.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dominika Banasz
  • Numer telefonu
  • 32-606-18-62
  • E-mail
  • -