Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z wydaniem zaświadczeń o objęciu działek uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach;2) Wydawanie zezwoleń na posiadanie, hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców;3) Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych oraz ustalanie i rozliczanie łowieckiego czynszu dzierżawnego;4) Prowadzenie spraw związanych z odłowem, odłowem wraz z uśmierceniem lub odstrzałem redukcyjnym zwierzyny w przypadkach zagrożenia prawidłowego funkcjonowania obiektów produkcyjnych i użyteczności publicznej;5) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, wymianą, przedłużeniem terminu ważności legitymacji Strażnika Społecznej Straży Rybackiej;6) Kontrola podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie przestrzegania przepisów ochrony powietrza;7) Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów oraz ich wygaszanie i cofanie;8) Analiza wyników jakości ścieków odprowadzanych do wód lub do ziemi;9) Prowadzenie publiczne dostępnych wykazów danych zawierających informacje o środowisku;10) Wykonywanie innych zadań, wynikających z właściwości Wydziału Ochrony Środowiska.Warunki pracy:1) Wymiar czasu pracy: 1 etat;2) Miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne;3) Charakter pracy:Praca jednozmianowa w wieloosobowym pomieszczeniu biurowym ze stanowiskiem komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i kreatywności oraz umiejętności zarządzania czasem, stały kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym Starostwa.Wskaźnik zatrudnienia:W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.Szczegółowe informacje na stronie:https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-stanowisko-podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska.htmlOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4aPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/0486
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z wydaniem zaświadczeń o objęciu działek uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach;2) Wydawanie zezwoleń na posiadanie, hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców;3) Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych oraz ustalanie i rozliczanie łowieckiego czynszu dzierżawnego;4) Prowadzenie spraw związanych z odłowem, odłowem wraz z uśmierceniem lub odstrzałem redukcyjnym zwierzyny w przypadkach zagrożenia prawidłowego funkcjonowania obiektów produkcyjnych i użyteczności publicznej;5) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, wymianą, przedłużeniem terminu ważności legitymacji Strażnika Społecznej Straży Rybackiej;6) Kontrola podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie przestrzegania przepisów ochrony powietrza;7) Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów oraz ich wygaszanie i cofanie;8) Analiza wyników jakości ścieków odprowadzanych do wód lub do ziemi;9) Prowadzenie publiczne dostępnych wykazów danych zawierających informacje o środowisku;10) Wykonywanie innych zadań, wynikających z właściwości Wydziału Ochrony Środowiska.Warunki pracy:1) Wymiar czasu pracy: 1 etat;2) Miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne;3) Charakter pracy:Praca jednozmianowa w wieloosobowym pomieszczeniu biurowym ze stanowiskiem komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i kreatywności oraz umiejętności zarządzania czasem, stały kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym Starostwa.Wskaźnik zatrudnienia:W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.Szczegółowe informacje na stronie:https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-stanowisko-podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska.htmlOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4aPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 900 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- administrator baz danych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B, - Inne:
- Wymagania niezbędne dla kandydata:1) Posiada wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu ochrony środowiska oraz 3 letni staż pracy;2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3) Jest obywatelem polskim;4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe pożądane:1) Posiada znajomość zagadnień z zakresu:- Ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie,- Ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach,- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska,- Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach,- Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,- Ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym,- Akty wykonawcze do ww. ustaw,- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;2) Posiada staż w administracji samorządowej;3) Posiada prawo jazdy kat. B;4) Biegła obsługa urządzeń biurowych, komputera, internetu i pakietu MS Office;5) Znajomość topografii powiatu mikołowskiego;6) Preferowane predyspozycje osobowościowe:- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,- duża odporność na stres,- umiejętność trafnego podejmowania decyzji pod presją czasu,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy zespołowej,- komunikatywność,- zdolności analityczne.Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.Szczegółowe informacje na stronie:https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-stanowisko-podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska.html
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Starostwo Powiatowe w Mikołowie
- Adres www
- https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
- Adres
- Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Daria Bugiel
- Numer telefonu
- -
- kancelaria@mikolowski.pl