Mikołów,

INSPEKTOR/INSPEKTORKA

ID: 4468080

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) opracowywanie kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na roboty drogowe,2) sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej,3) przygotowywanie materiałów przetargowych, ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w postępowaniach na udzielenie zamówień publicznych na roboty drogowe,4) określanie obowiązków wykonawcy w umowach na roboty drogowe,5) przekazywanie placu budowy lub frontu robót wykonawcy,6) ocena zasadności i sprawdzanie wycen robót dodatkowych,7) zwoływanie i dokonywanie częściowych i końcowych odbiorów robót,8) kontrola jakości robót,9) kontrola terminowości realizacji robót,10) rozwiązywanie przeszkód technicznych i formalnych ujawnionych w trakcie realizacji robót.Warunki pracy:1) pełny wymiar czasu pracy,2) przewidywany okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,3) praca w podstawowym systemie czasu pracy,4) miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a- trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą - siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne.Wskaźnik zatrudnienia:W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.Szczegółowe informacje/oraz załączniki zamieszczone na stronie:https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-biurze-realizacji-zadan-drogowych-w-wydziale-inwestycji-drog-i-zamowien-publicznych.htmlOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4aPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR/INSPEKTORKA
  • Numer
  • StPr/25/0489
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) opracowywanie kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na roboty drogowe,2) sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej,3) przygotowywanie materiałów przetargowych, ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert w postępowaniach na udzielenie zamówień publicznych na roboty drogowe,4) określanie obowiązków wykonawcy w umowach na roboty drogowe,5) przekazywanie placu budowy lub frontu robót wykonawcy,6) ocena zasadności i sprawdzanie wycen robót dodatkowych,7) zwoływanie i dokonywanie częściowych i końcowych odbiorów robót,8) kontrola jakości robót,9) kontrola terminowości realizacji robót,10) rozwiązywanie przeszkód technicznych i formalnych ujawnionych w trakcie realizacji robót.Warunki pracy:1) pełny wymiar czasu pracy,2) przewidywany okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,3) praca w podstawowym systemie czasu pracy,4) miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a- trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą - siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne.Wskaźnik zatrudnienia:W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.Szczegółowe informacje/oraz załączniki zamieszczone na stronie:https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-biurze-realizacji-zadan-drogowych-w-wydziale-inwestycji-drog-i-zamowien-publicznych.htmlOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4aPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • inspektor budowy dróg

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne dla kandydata:1) Posiada wykształcenie wyższe techniczne o kierunku lub specjalności: drogownictwo, inżynieria miejska oraz 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie techniczne o specjalności budowa dróg i mostów kołowych lub pokrewnych oraz 5 letni staż pracy;2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3) Jest obywatelem polskim;4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5) Posiada prawo jazdy ( uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii B).Wymagania dodatkowe pożądane:1) Posiada znajomość przepisów: - Ustawy prawo budowlane, - Ustawy o drogach publicznych, - Ustawy prawo zamówień publicznych, - Kodeksu cywilnego w zakresie umowy o roboty budowlane i umowy zlecenie, - Rozporządzenia w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących dróg publicznych, - Ustawy KPA, - akty wykonawcze do w/w ustaw.2) odporność na stres i umiejętność sprawnego działania pod presją czasu i nałożonych zadań;3) wysoki poziom samodzielności w działaniu i dobra organizacja pracy;4) rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne;5) umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach obarczonych ryzykiem;6) znajomość topografii Powiatu Mikołowskiego.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Starostwo Powiatowe w Mikołowie
  • Adres www
  • https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
  • Adres
  • Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Daria Bugiel
  • Numer telefonu
  • 323248165
  • E-mail
  • kancelaria@mikolowski.pl