Mikołów,

RADCA PRAWNY/RADCZYNI PRAWNA

ID: 4468076

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.2. Sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, uchwał, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.3. Udzielanie konsultacji, opinii, porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.4. Reprezentowanie Gminy przed sądami i innymi organami orzekającymi.5. Monitorowanie zmian przepisów prawa.6. Udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, interpretacja przepisów prawnych.7. Udział w mediacjach i negocjacjach.Informacja o warunkach zatrudnienia:1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 16, 43-190 Mikołów.2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy.3. Praca administracyjno-biurowa.4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.5. Praca przy monitorze ekranowym.6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W listopadzie 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Pierwsza umowa na okres 6 miesięcyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • RADCA PRAWNY/RADCZYNI PRAWNA
  • Numer
  • StPr/25/0487
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.2. Sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, uchwał, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.3. Udzielanie konsultacji, opinii, porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.4. Reprezentowanie Gminy przed sądami i innymi organami orzekającymi.5. Monitorowanie zmian przepisów prawa.6. Udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, interpretacja przepisów prawnych.7. Udział w mediacjach i negocjacjach.Informacja o warunkach zatrudnienia:1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 16, 43-190 Mikołów.2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy.3. Praca administracyjno-biurowa.4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.5. Praca przy monitorze ekranowym.6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W listopadzie 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Pierwsza umowa na okres 6 miesięcyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 040 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • radca prawny

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Radca prawny, Dobra organizacja czasu pracy, Dyspozycyjność, Komunikacja i współpraca,
  • Inne:
  • Wymagania Niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie wyższe prawnicze.3. Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych.4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych.5. Nieposzlakowana opinia.6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.8. Znajomość przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, w tym w szczególności samorządowej.Dodatkowe:1. Powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.2. Doświadczenie zawodowe w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach administracyjnych i sądowych.3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: identyfikacja z urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, kreatywność, dyspozycyjność, dokładność, terminowość, systematyczność, zdolności organizacyjne.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Mikołów
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
  • Adres
  • Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Gabriela Ciechacka
  • Numer telefonu
  • 32 3248410
  • E-mail
  • um@mikolow.eu