Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.2. Sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, uchwał, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.3. Udzielanie konsultacji, opinii, porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.4. Reprezentowanie Gminy przed sądami i innymi organami orzekającymi.5. Monitorowanie zmian przepisów prawa.6. Udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, interpretacja przepisów prawnych.7. Udział w mediacjach i negocjacjach.Informacja o warunkach zatrudnienia:1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 16, 43-190 Mikołów.2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy.3. Praca administracyjno-biurowa.4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.5. Praca przy monitorze ekranowym.6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W listopadzie 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Pierwsza umowa na okres 6 miesięcyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30
Szczegóły
- Oferta pracy
- RADCA PRAWNY/RADCZYNI PRAWNA
- Numer
- StPr/25/0487
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.2. Sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, uchwał, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.3. Udzielanie konsultacji, opinii, porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.4. Reprezentowanie Gminy przed sądami i innymi organami orzekającymi.5. Monitorowanie zmian przepisów prawa.6. Udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, interpretacja przepisów prawnych.7. Udział w mediacjach i negocjacjach.Informacja o warunkach zatrudnienia:1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 16, 43-190 Mikołów.2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy.3. Praca administracyjno-biurowa.4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.5. Praca przy monitorze ekranowym.6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W listopadzie 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Pierwsza umowa na okres 6 miesięcyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 040 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- radca prawny
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: Radca prawny, Dobra organizacja czasu pracy, Dyspozycyjność, Komunikacja i współpraca, - Inne:
- Wymagania Niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie wyższe prawnicze.3. Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych.4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych.5. Nieposzlakowana opinia.6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.8. Znajomość przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, w tym w szczególności samorządowej.Dodatkowe:1. Powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.2. Doświadczenie zawodowe w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach administracyjnych i sądowych.3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: identyfikacja z urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, kreatywność, dyspozycyjność, dokładność, terminowość, systematyczność, zdolności organizacyjne.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Mikołów
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
- Adres
- Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Gabriela Ciechacka
- Numer telefonu
- 32 3248410
- um@mikolow.eu