Gorlice,

OBCHODOWY BLOKU ITPO

ID: 4464486

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Prowadzenie nadzoru eksploatacji urządzeń ITPO; Kontrolowanie sprawności aparatury sterowniczej i kontrolno-pomiarowej, usuwanie usterek i awarii w celu zapewnienia ciągłości pracy; Prowadzenie dokumentacji operacyjnej, ruchowej i technicznej związanej z zajmowanym stanowiskiem; Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem racjonalnej gospodarki materiałami eksploatacyjnymi, środkami smarnymi, środkami chemicznymi oraz materiałami i surowcami niezbędnymi do zachowania ciągłości produkcji; Dbanie o dobro zakładu pracy, ochronę mienia i używanie go zgodnie z przeznaczeniem

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • OBCHODOWY BLOKU ITPO
  • Numer
  • StPr/25/0937
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Chopina 33/G, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Prowadzenie nadzoru eksploatacji urządzeń ITPO; Kontrolowanie sprawności aparatury sterowniczej i kontrolno-pomiarowej, usuwanie usterek i awarii w celu zapewnienia ciągłości pracy; Prowadzenie dokumentacji operacyjnej, ruchowej i technicznej związanej z zajmowanym stanowiskiem; Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem racjonalnej gospodarki materiałami eksploatacyjnymi, środkami smarnymi, środkami chemicznymi oraz materiałami i surowcami niezbędnymi do zachowania ciągłości produkcji; Dbanie o dobro zakładu pracy, ochronę mienia i używanie go zgodnie z przeznaczeniem
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • dwie zmiany
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.03.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 8 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • obchodowy bloku

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: zasadnicze zawodowe, kierunek: elektryczny, mechaniczny,
      
  • Pożądane:
  •      Uprawnienia: Operator wózków jezdniowych, Obsługa suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego przeznaczenia,
  • Inne:
  • Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe/branżowe; Mile widziane doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w pracy związanej z eksploatacją i utrzymaniem ruchu urządzeń produkcyjnych; Uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji lub sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie Grupy II; Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną; wiedza ogólna z zakresu budowy urządzeń przemysłowych; ogólna wiedza techniczna dotycząca procesów oraz urządzeń i technologii stosowanych w energetyce; znajomość procesu technologicznego wytwarzania energii elektrycznej i ciepła; umiejętności czytania schematów P&ID oraz rysunków technicznych; znajomość programów Excel, Word, Outlook na poziomie podstawowym; nastawienie na uczenie się, ciągłe doskonalenie wiedzy zawodowej; bardzo dobra współpraca w zespole oraz otwartość i umiejętność budowania dobrych relacji interpersonalnych; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność szybkiego i analitycznego myślenia; umiejętność radzenia sobie w sytuacjach nowych i nietypowych; umiejętność radzenia sobie ze stresem; umiejętność organizacji pracy na stanowisku; rzetelność; dbałość o bezpieczeństwo; dbanie o dobro zakładu pracy, ochronę mienia i używanie go zgodnie z przeznaczeniem; zachowywanie tajemnicy służbowej w tym handlowej. Mile widziane: Umiejętność organizacji pracy na stanowisku; samodzielność w działaniu; obsługa suwnicy z chwytakiem; Uprawnienia do obsługi środków transportu takich jak wózek widłowy itp.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • http://www.pukempol.pl/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Adres
  • RZEKA 133, 34-451 Tylmanowa, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Lucia
  • Numer telefonu
  • 537-633-554
  • E-mail
  • ekoprojektgorlice@pukempol.pl