Chrzanów,

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

ID: 4464158

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie oraz sporządzanie dok. postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów oraz aneksów, specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Tworzenie regulaminów zamówień publicznych oraz rocznych planów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.3. Przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,4. Prowadzenie rejestrów umów oraz sprawozdawczości, zwroty wadium oraz należytego zabezpieczenia umowy5. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • Numer
  • StPr/25/0964
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Opracowywanie oraz sporządzanie dok. postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów oraz aneksów, specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Tworzenie regulaminów zamówień publicznych oraz rocznych planów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.3. Przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,4. Prowadzenie rejestrów umów oraz sprawozdawczości, zwroty wadium oraz należytego zabezpieczenia umowy5. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 05.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 do 7 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw zamówień publicznych

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • [Umiejętność 2] : Wynagrodzenie zasadnicze miesięcznie 5000,00-7000,00 zł brutto[Umiejętność 1] : Bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Adres www
  • https://mzzk.eu/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
  • Adres
  • Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Magdalena Urbańczyk
  • Numer telefonu
  • 326233191
  • E-mail
  • mzzk@chrzanow.pl