Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie oraz sporządzanie dok. postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów oraz aneksów, specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Tworzenie regulaminów zamówień publicznych oraz rocznych planów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.3. Przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,4. Prowadzenie rejestrów umów oraz sprawozdawczości, zwroty wadium oraz należytego zabezpieczenia umowy5. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Numer
- StPr/25/0964
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1. Opracowywanie oraz sporządzanie dok. postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów oraz aneksów, specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Tworzenie regulaminów zamówień publicznych oraz rocznych planów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.3. Przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,4. Prowadzenie rejestrów umów oraz sprawozdawczości, zwroty wadium oraz należytego zabezpieczenia umowy5. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 05.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 do 7 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- [Umiejętność 2] : Wynagrodzenie zasadnicze miesięcznie 5000,00-7000,00 zł brutto[Umiejętność 1] : Bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych
- Adres www
- https://mzzk.eu/
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
- Adres
- Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Magdalena Urbańczyk
- Numer telefonu
- 326233191
- mzzk@chrzanow.pl