Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - prowadzenie i obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie dokumentów wpływających do Wydziału Prewencji;- prowadzenie podręcznego archiwum akt;- sporządzanie comiesięcznych zestawień dot. zwrotów kosztów dojazdu funkcjonariuszy;- wykonywanie czynności biurowych tj.: zaopatrywanie policjantów w materiały biurowe i druki, kopiowanie, skanowanie akt i innej dokumentacji, dokonywanie ustaleń w systemach ewidencyjnych;- wpisywanie codziennego przydziału spraw funkcjonariuszom w systemach informatycznych i manualnych (IntraDok, e-Prewencja);- sporządzanie pism do innych jednostek Policji oraz podmiotów poza policyjnych, a także wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną;- prowadzenie ewidencji „Cyfryzacja Dostępu” i „Organizacja Imprezy Niemasowej”.Szczegóły dotyczące ogłoszenia, wymaganych dokumentów, sposobu aplikowania i zasad rekrutacji dostępne na BPI: https://brzesko.bip.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280,Ogloszenia.html
Szczegóły
- Oferta pracy
- SEKRETARKA
- Numer
- StPr/25/0790
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Szczepanowska 53, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- - prowadzenie i obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie dokumentów wpływających do Wydziału Prewencji;- prowadzenie podręcznego archiwum akt;- sporządzanie comiesięcznych zestawień dot. zwrotów kosztów dojazdu funkcjonariuszy;- wykonywanie czynności biurowych tj.: zaopatrywanie policjantów w materiały biurowe i druki, kopiowanie, skanowanie akt i innej dokumentacji, dokonywanie ustaleń w systemach ewidencyjnych;- wpisywanie codziennego przydziału spraw funkcjonariuszom w systemach informatycznych i manualnych (IntraDok, e-Prewencja);- sporządzanie pism do innych jednostek Policji oraz podmiotów poza policyjnych, a także wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną;- prowadzenie ewidencji „Cyfryzacja Dostępu” i „Organizacja Imprezy Niemasowej”.Szczegóły dotyczące ogłoszenia, wymaganych dokumentów, sposobu aplikowania i zasad rekrutacji dostępne na BPI: https://brzesko.bip.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280,Ogloszenia.html
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.02.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 806 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- sekretarka
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych, osoba operatywna, łatwo nawiązująca kontakty, Dobra organizacja pracy , - Inne:
- Wymagania: Umiejętność szybkiego uczenia się, praca w administracji publicznej na stanowiskach biurowych powyżej 1 roku
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
- Adres
- Szczepanowska 53, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -