Brzesko,

SEKRETARKA

ID: 4464156

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - prowadzenie i obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie dokumentów wpływających do Wydziału Prewencji;- prowadzenie podręcznego archiwum akt;- sporządzanie comiesięcznych zestawień dot. zwrotów kosztów dojazdu funkcjonariuszy;- wykonywanie czynności biurowych tj.: zaopatrywanie policjantów w materiały biurowe i druki, kopiowanie, skanowanie akt i innej dokumentacji, dokonywanie ustaleń w systemach ewidencyjnych;- wpisywanie codziennego przydziału spraw funkcjonariuszom w systemach informatycznych i manualnych (IntraDok, e-Prewencja);- sporządzanie pism do innych jednostek Policji oraz podmiotów poza policyjnych, a także wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną;- prowadzenie ewidencji „Cyfryzacja Dostępu” i „Organizacja Imprezy Niemasowej”.Szczegóły dotyczące ogłoszenia, wymaganych dokumentów, sposobu aplikowania i zasad rekrutacji dostępne na BPI: https://brzesko.bip.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280,Ogloszenia.html

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SEKRETARKA
  • Numer
  • StPr/25/0790
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Szczepanowska 53, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • - prowadzenie i obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie dokumentów wpływających do Wydziału Prewencji;- prowadzenie podręcznego archiwum akt;- sporządzanie comiesięcznych zestawień dot. zwrotów kosztów dojazdu funkcjonariuszy;- wykonywanie czynności biurowych tj.: zaopatrywanie policjantów w materiały biurowe i druki, kopiowanie, skanowanie akt i innej dokumentacji, dokonywanie ustaleń w systemach ewidencyjnych;- wpisywanie codziennego przydziału spraw funkcjonariuszom w systemach informatycznych i manualnych (IntraDok, e-Prewencja);- sporządzanie pism do innych jednostek Policji oraz podmiotów poza policyjnych, a także wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną;- prowadzenie ewidencji „Cyfryzacja Dostępu” i „Organizacja Imprezy Niemasowej”.Szczegóły dotyczące ogłoszenia, wymaganych dokumentów, sposobu aplikowania i zasad rekrutacji dostępne na BPI: https://brzesko.bip.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280,Ogloszenia.html
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.02.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 806 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • sekretarka

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych, osoba operatywna, łatwo nawiązująca kontakty, Dobra organizacja pracy ,
  • Inne:
  • Wymagania: Umiejętność szybkiego uczenia się, praca w administracji publicznej na stanowiskach biurowych powyżej 1 roku

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
  • Adres
  • Szczepanowska 53, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -