Sandomierz,

SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI

ID: 4464130

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Organizowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów, monitoring i koordynację realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp., udział w przygotowaniu zamówień publicznych dla projektów, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, udział w pozyskiwaniu finansowania dla inwestycji z funduszów zewnętrznych, udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, udział w opracowywaniu planów i harmonogramów realizacji projektów, tabel monitoringowych, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI
  • Numer
  • StPr/25/5851
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Portowa 14, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
  • Zakres obowiązków
  • Organizowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów, monitoring i koordynację realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp., udział w przygotowaniu zamówień publicznych dla projektów, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, udział w pozyskiwaniu finansowania dla inwestycji z funduszów zewnętrznych, udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, udział w opracowywaniu planów i harmonogramów realizacji projektów, tabel monitoringowych, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • 31.03.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 200 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6),
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo,
      Uprawnienia: biegła znajomość MS Office,
  • Pożądane:
  •      Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
  • Inne:
  • Doświadczenie zawodowe: ma minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia. Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office oraz programami do kosztorysowania prac budowlanych i remontowych, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną,cechuje się sumiennością i dokładnością, działa skutecznie w sytuacjach stresowych.DODATKOWO DOCENIMY: prawo jazdy kat. B, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość programu AutoCad, znajomość programów do kosztorysowania.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Adres www
  • www.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Portowa 14, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
  • Osoba do kontaktu
  • Magdalena Kuks
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -