Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Organizowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów, monitoring i koordynację realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp., udział w przygotowaniu zamówień publicznych dla projektów, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, udział w pozyskiwaniu finansowania dla inwestycji z funduszów zewnętrznych, udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, udział w opracowywaniu planów i harmonogramów realizacji projektów, tabel monitoringowych, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI
- Numer
- StPr/25/5851
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Portowa 14, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
- Zakres obowiązków
- Organizowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów, monitoring i koordynację realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp., udział w przygotowaniu zamówień publicznych dla projektów, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, udział w pozyskiwaniu finansowania dla inwestycji z funduszów zewnętrznych, udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, udział w opracowywaniu planów i harmonogramów realizacji projektów, tabel monitoringowych, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- 31.03.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 200 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6),
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo,
Uprawnienia: biegła znajomość MS Office, - Pożądane:
- Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,
- Inne:
- Doświadczenie zawodowe: ma minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia. Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office oraz programami do kosztorysowania prac budowlanych i remontowych, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną,cechuje się sumiennością i dokładnością, działa skutecznie w sytuacjach stresowych.DODATKOWO DOCENIMY: prawo jazdy kat. B, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość programu AutoCad, znajomość programów do kosztorysowania.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
- Adres www
- www.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Portowa 14, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
- Osoba do kontaktu
- Magdalena Kuks
- Numer telefonu
- -
- -