Mysłowice,

INSPEKTOR - PEŁNOMOCNIK DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCHW URZĘDZIE MIASTA MYSŁOWICE

ID: 4462744

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współdziałanie z instytucjami i organizacjami w zakresie kwesi socjalnych środowiska osóbniepełnosprawnych.2. Współpraca z organami administracji samorządowej, instytucjami i innymi urzędami oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej.3. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w celu tworzenia i uczestnictwa w realizacji programów prospołecznych adresowanych do osób niepełnosprawnych.4. Współpraca z Pełnomocnikiem Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych oraz Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.5. Współpraca ze szkołami oraz zakładami opieki zdrowotnej w zakresie wspomagania oraz inicjowania działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.6. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Powiatowy Urząd Pracy.7. Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie koordynacji i realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych osób niepełnosprawnych w Mysłowicach.8. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie spraw dotyczących osób niepełnosprawnych.9. Inicjowanie zadań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie.10. Inicjowanie działań zmierzających do pogłębiania integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem.11. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmioty określone w art. 14 ust. 1 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na terenie Miasta Mysłowice.12. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom zeszczególnymi przez podmiot, o którym mowa w art. 14 ust. 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.13. Monitorowanie działalności podmiotu, o którym mowa w art. 14 ust. 1 cyt. ustawy, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.14. Wyznaczanie kierunków i prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, inicjowaniu działań na rzecz poprawy świadomości społecznej oraz promowanie współpracy w zakresie dostępności między jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami.15. Wdrażanie oraz koordynacja realizacji zadań wynikających z Rządowego Programu Dostępność Plus.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy. Możliwość pracy na pełny lub poł etatuSzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-pelnomocnik-ds-osob-niepelnosprawnych-w-urzedzie-miasta-myslowice

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR - PEŁNOMOCNIK DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCHW URZĘDZIE MIASTA MYSŁOWICE
  • Numer
  • StPr/25/0462
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współdziałanie z instytucjami i organizacjami w zakresie kwesi socjalnych środowiska osóbniepełnosprawnych.2. Współpraca z organami administracji samorządowej, instytucjami i innymi urzędami oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej.3. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w celu tworzenia i uczestnictwa w realizacji programów prospołecznych adresowanych do osób niepełnosprawnych.4. Współpraca z Pełnomocnikiem Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych oraz Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.5. Współpraca ze szkołami oraz zakładami opieki zdrowotnej w zakresie wspomagania oraz inicjowania działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.6. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Powiatowy Urząd Pracy.7. Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie koordynacji i realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych osób niepełnosprawnych w Mysłowicach.8. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie spraw dotyczących osób niepełnosprawnych.9. Inicjowanie zadań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie.10. Inicjowanie działań zmierzających do pogłębiania integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem.11. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmioty określone w art. 14 ust. 1 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na terenie Miasta Mysłowice.12. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom zeszczególnymi przez podmiot, o którym mowa w art. 14 ust. 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.13. Monitorowanie działalności podmiotu, o którym mowa w art. 14 ust. 1 cyt. ustawy, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.14. Wyznaczanie kierunków i prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, inicjowaniu działań na rzecz poprawy świadomości społecznej oraz promowanie współpracy w zakresie dostępności między jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami.15. Wdrażanie oraz koordynacja realizacji zadań wynikających z Rządowego Programu Dostępność Plus.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy. Możliwość pracy na pełny lub poł etatuSzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-pelnomocnik-ds-osob-niepelnosprawnych-w-urzedzie-miasta-myslowice
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 150 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3),
      Wykształcenia: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące,
      
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe.2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowyo pracę. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowyo pracę.3. Umiejętność obsługi programów biurowych Word, Excel.4. Umiejętność redagowania pism urzędowych.5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwoskarbowe.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych).8. Nieposzlakowana opinia.9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętnośćpraktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:a) o samorządzie gminnym,b) o samorządzie powiatowym,c) o pracownikach samorządowych,d) o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,e) o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,f) o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.4. Wymagania dodatkowe:1. Mile widziane posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku prawo, administracja, psychologia, socjologia lubpedagogika.2. Preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze pracy.3. Dyspozycyjność.5. Pożądane cechy charakteru1. Sumienność i odpowiedzialność.2. Komunikatywność.3. Samodyscyplina i dobra organizacja pracy.4. Wysoka kultura osobista.5. Empaa i zaangażowanie społeczne

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta MYSŁOWICE
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
  • Adres
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 317 13 19
  • E-mail
  • -