Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Udział w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej inwestycji i remontów w zakresie budowlanym.2. Pełnienie funkcji inspektora/podinspektora w zakresie budowlanym w ramach umów zawartych z wykonawcami robót.3. Planowanie, nadzorowanie, rozliczanie i odbiór inwestycji i remontów.4. Przygotowanie i weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich robót, weryfikacja zawartości dokumentacji projektowej.5. Współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem.6. Przygotowanie materiałów do przetargów, umów, uzgodnień dokumentacji w powierzonym zakresie.7. Współdziałanie z odpowiednimi komórkami i jednostkami Urzędu Miasta w zakresie ustalonym przez przełożonych.Informacja o warunkach zatrudnienia:1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 20, 43-190 Mikołów.2. Praca na jedną zmianę w pełnym wymiarze czasu pracy.3. Praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie - obszar Gminy Mikołów.4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.5. Praca przy monitorze ekranowym.6. Wykorzystanie samochodu prywatnego do celów służbowych w oparciu o zawartą umowę.7. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.8. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia - zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.9. Konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 1135).Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W październiku 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR/PODINSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/0468
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Udział w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej inwestycji i remontów w zakresie budowlanym.2. Pełnienie funkcji inspektora/podinspektora w zakresie budowlanym w ramach umów zawartych z wykonawcami robót.3. Planowanie, nadzorowanie, rozliczanie i odbiór inwestycji i remontów.4. Przygotowanie i weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich robót, weryfikacja zawartości dokumentacji projektowej.5. Współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem.6. Przygotowanie materiałów do przetargów, umów, uzgodnień dokumentacji w powierzonym zakresie.7. Współdziałanie z odpowiednimi komórkami i jednostkami Urzędu Miasta w zakresie ustalonym przez przełożonych.Informacja o warunkach zatrudnienia:1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 20, 43-190 Mikołów.2. Praca na jedną zmianę w pełnym wymiarze czasu pracy.3. Praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie - obszar Gminy Mikołów.4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.5. Praca przy monitorze ekranowym.6. Wykorzystanie samochodu prywatnego do celów służbowych w oparciu o zawartą umowę.7. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.8. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia - zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.9. Konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 1135).Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W październiku 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Rynek 16PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 7.30-15.30
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 806 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- inspektor sanitarny
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, obsługa komputera - exel, word, Obsługa programu NORMA, prawo jazdy kategoria - B, - Inne:
- Wymagania Niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie budowlane wyższe lub średnie techniczne o profilu budowlanym.3. Na stanowisku inspektora: przypadku posiadania wykształcenia wyższego - 3 letni staż pracy, natomiast przy wykształceniu średnim - 5 letni staż pracy;Na stanowisku podinspektora w przypadku posiadania wykształcenia średniego 3 letni staż pracy.4. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.).5. Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.6. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych.7. Nieposzlakowana opinia.8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.10. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej związanej z wykonywanymi obowiązkami.11. Umiejętność kosztorysowania w programie np. NORMA i weryfikacji kosztorysów robót. Dodatkowe:1. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych uprawniające do projektowania, zgodnie z Ustawą Prawo budowlane tj. z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zmianami).2. Biegła umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office w stopniu dobrym.3. Znajomość:a) ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U z 2025 r. poz. 418 z późn. zmianami),b) kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 572z późn. zmianami).4. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność, systematyczność, dyspozycyjność.5. Umiejętność właściwej interpretacji aktów prawnych i redagowania pism urzędowych.6. Umiejętność analitycznego i syntetycznego przedstawiania zagadnień.7. Posiadanie prawa jazdy kategorii B i samochodu osobowego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Mikołów
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
- Adres
- Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Gabriela Ciechacka
- Numer telefonu
- 32 3248410
- um@mikolow.eu