Mysłowice,

INSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO 3/4 ETATU

ID: 4462303

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywaniakosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeńi innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.5. Organizowanie i pokrywanie kosztów okresowych badań lekarskich członków OSP w tym kierowcówbiorących udział w akcjach ratowniczych.6. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywaniakosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeńi innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.7. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów dotacyjnych z Wojewodą w zakresie POLiOC.8. Prowadzenie kontroli wykorzystywania środków budżetu miasta oraz ewidencjonowania i utrzymaniaw jednostkach OSP sprzętu i materiałów zakupionych ze środków publicznych.9. Zapewnienie logistyki akcji ratowniczych w tym optymalnych warunków bezpieczeństwa i higieny służbystrażaków OSP, zgodnie z możliwościami budżetu wydziału.10. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.11. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostkiochotniczych straży pożarnych miasta.12. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.13. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.14. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy.15. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.16. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.17. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.18. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.19. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy. Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/6449/inspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego.pdf

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO 3/4 ETATU
  • Numer
  • StPr/25/0465
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywaniakosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeńi innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.5. Organizowanie i pokrywanie kosztów okresowych badań lekarskich członków OSP w tym kierowcówbiorących udział w akcjach ratowniczych.6. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywaniakosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeńi innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.7. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów dotacyjnych z Wojewodą w zakresie POLiOC.8. Prowadzenie kontroli wykorzystywania środków budżetu miasta oraz ewidencjonowania i utrzymaniaw jednostkach OSP sprzętu i materiałów zakupionych ze środków publicznych.9. Zapewnienie logistyki akcji ratowniczych w tym optymalnych warunków bezpieczeństwa i higieny służbystrażaków OSP, zgodnie z możliwościami budżetu wydziału.10. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.11. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostkiochotniczych straży pożarnych miasta.12. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.13. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.14. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy.15. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.16. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.17. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.18. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.19. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy. Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/6449/inspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego.pdf
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.750
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 30.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 3 982,50 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3),
      Wykształcenia: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące,
      
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • 3. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe.2. Minimum 5 letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształceniaśredniego) lub minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę(w przypadku posiadania wykształcenia wyższego).3. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, PowerPoint.4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych).7. Nieposzlakowana opinia.8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:a) o zarządzaniu kryzysowym,b) o samorządzie gminnym,c) o samorządzie powiatowym,d) o rachunkowości,e) o ochronie ludności i obronie cywilnej.4. Wymagania dodatkowe:1. Wykształcenie w zakresie bezpieczeństwa, politologii, socjologii, rachunkowości.2. Dobra dykcja.3. Umiejętności analityczne.5. Pożądane cechy charakteru1. Odpowiedzialność.2. Opanowanie.3. Odporność na stres.4. Komunikatywność.5. Umiejętność szybkiego reagowania.6. Umiejętność rozwiązywania problemów.7. Umiejętność pracy pod presją czasu.8. Samodyscyplina.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta MYSŁOWICE
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
  • Adres
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 317 13 19
  • E-mail
  • -